Toon posts:

Nieuw snelheidsbeest

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er weer iemand, die een trojan heeft gemaakt?
Of werkt deze gast bij een groot bedrijf ofzo?
Hij is pas drie dagen bezig en heeft nu al 210.486 blokjes per dag

Zijn naam is ook raar: Participant #286,369
http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory.php3?id=286369

Verwijderd

zulke lui worden wel gepakt
maar het kan ook zijn dat het gewoon een eerlijke gast en dan petje af hoor
;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, die naam is niet zo raar hoor. Je kunt bij je preferences zetten dat je je participant-nr. wilt displayen i.p.v. je emailadres of je 'real name'.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik bedoel als je zo 'goed' bent, will je misschien ook wel 'moeie' naam.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach... als hij cheat komt dat toch wel uit... Ik bedoel hij is nu 3 dagen bezig en zijn blokjes verloop is al aardig trojan-like.. als ie dat nog 2 dagen doet zit ie op 750000 en dan schrappen ze die gast weer..
no problem :)

Verwijderd

het kan toch dat ie een paar dagen bezig is geweest om op een stuk of 400 pcees , ik noem maar wat clients te verspreiden en nu alles draaien en lekker aan het flushen is?

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Hij schijnt voor Anand gedumpt te hebben, maar in de stats staat ie er niet bij.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Klopt, op Anandtech hebben ze het ook over hem, maar ze zijn nog niet echt blij met hem vanwege het Trojan vermoeden zeg maar.
Ze gingen kijken of ze hem uit het team moesten kicken.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Pagina: 1