Weer gratis domeinen

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://www.getfreedomain.biz

.com/.net/.org

Mja, weer een opvolger.
Geen idee hoelang het gratis blijft, maar het is altijd handig voor mensen die nou eenmaal gratis iets willen. Ik heb ook geen idee wat de service is, maar zoals altijd het is gratis dus verwacht er niet teveel van.

Er zitten wel haken en ogen aan, maar wat die precies inhouden weet ik niet.
Dat kunnen de tweakers zelf wel uitzoeken.

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
De haken & ogen zijn dat je 100 punten moet 'verdienen' per jaar. Dit kun je doen door andere mensen via jou te laten aanmelden (5 punten) of je aan te melden voor veel spam :X

Ik wil maar vast even melden, dat niemand hier zijn ID neerzet voor refferals :Y)

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 10:07
Cutebritney schreef op 10 november 2002 @ 23:14:
De haken & ogen zijn dat je 100 punten moet 'verdienen' per jaar. Dit kun je doen door andere mensen via jou te laten aanmelden (5 punten) of je aan te melden voor veel spam :X

Ik wil maar vast even melden, dat niemand hier zijn ID neerzet voor refferals :Y)
Wat als je dat niet doet (Die punten behaald) ?

* SyphOn vertrouwd dat soort zaakjes niet.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Die zijn ook niet free meer na 10 usertjes van GoT hoor ;).

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
SyphOn schreef op 10 november 2002 @ 23:14:
[...]

Wat als je dat niet doet (Die punten behaald) ?

* SyphOn vertrouwd dat soort zaakjes niet.

Geen idee :+

'k weet wel dat je zo 'elk' adres in kunt vullen...En dan gewoon even een spam-mailaccoutje gebruiken ofzo :)

Verwijderd

ik weet niet..kan er wel 1 gebruiken...maar vertrouw het toch niet helemaal!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13
You can earn another 100 points if you want to get the domain and webhosting free for next year. However, if you wish to pay, it will cost you
1- Domain Name 8.99 US$ /year
2- Webhosting 2.0 $ /month

Ik ga wel ff 1tje registreren met nepnaam ofzo..

Verwijderd

mijn user idee is 55488744255hex:010101:5547789744 voeg me toe en ontvang een oven twcv 120euro...

eeuh: niet doen, .. komt alleen maar meer spem door

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vertrouwen doe ik het niet, maar ik ga het toch proberen >:)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hielkej schreef op 11 November 2002 @ 14:44:
vertrouwen doe ik het niet, maar ik ga het toch proberen >:)
Mjah en dan heb je leuk domein met veel bezoekers, raak je 'm weer kwijt :D

Verwijderd

Ik heb dan Brinkster (al een tijdje). Alles vond in principe best aan een gratis account. Maar nu heb ik een data limiet. 16,7mb per 24 uur. En ja ... op een aantal dagen in de week zit ik op dat limiet. Maar goed, het is dan gratis en je krijgt 30mb webspace (site-upload).

Voor meer informatie http://www.brinkster.com

• HielkeJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 14:50:
Ik heb dan Brinkster (al een tijdje). Alles vond in principe best aan een gratis account. Maar nu heb ik een data limiet. 16,7mb per 24 uur. En ja ... op een aantal dagen in de week zit ik op dat limiet. Maar goed, het is dan gratis en je krijgt 30mb webspace (site-upload).

dan krijg je toch geen domein :?

Ik stop hier maar mee, dat punten verdienen duurt me te lang :(

• jadjong
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 14:50:

17MB per dag :?
Dus als 1 persoon je site bekijkt kan je weer van voor af aan beginnen 8)7

Verwijderd

Je moet eerst 100 points hebben en dan kan je reggen???

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
als ik echt een domein wil koop ik het wel :) is altijd beter

Verwijderd

die punten duren veel te lang

Verwijderd

zr0 schreef op 11 November 2002 @ 15:52:
als ik echt een domein wil koop ik het wel :) is altijd beter
ja da's waar ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 15:47:
Je moet eerst 100 points hebben en dan kan je reggen???
eerst reggen, dan 100 punten halen en dan krijg je pas je domein

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
100 punten halen heb ik echt geen zin in, en als je bied op ebay krijg je 30 punten.

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:34

Kristof

is een Belgisch product

dan bied je even 4 keer op ebay en klaar :)
(wel zien dat je op iets biedt waar je 100% zeker bent, dat er anderen overgaan ;)

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

• Novah
Ookal gaan andere er niet overheen, ze komen never aan mijn gegevens dus kunne me nix maken :P

• kamerplant
  • Niet online
Mha, dat het niet gaat werken en gewoon een verkoop truck is lijkt me duidelijk :o

Wat ik wel jammer vind.. Toen je namezero had zag je op een gegeven moment heel veel domeinnamen waar niks op stond, behalve een verkoop pagina van namezero op de domein van hun exklanten. Gewoon pure vervuiling van internet.
Ik hoop dat dat nu toch wel wat minder gaat :o

🌞🍃

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04

Sport_Life

Solvitur ambulando

Pff, Getfreedomein.biz bestaat al best wel lange tijd :). Ik had het ook geprobeerd, op een gegeven moment had ik 20 punten en toen kwam er ineens lange tijd niets meer bij :?. Terwijl ik zeker wist dat mensen zich wel hadden opgegeven; sindsdien ben ik daar ook maar mee gestopt :z (is nu al maandje geleden ofzo)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

*klikt op me geregistreerde site bij getfreedomain.biz*
*wacht*
*site wordt geladen*
*BANNER BANNER POPUP POPUP*

Of krijg je geen banners :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Novah
GGS_VR6 schreef op 11 november 2002 @ 16:28:
*klikt op me geregistreerde site bij getfreedomain.biz*
*wacht*
*site wordt geladen*
*BANNER BANNER POPUP POPUP*

Of krijg je geen banners :?
Site zelf is banner/popup-loos, je krijgt gewoon een .com .net of .org domein. :)

Verwijderd

ik ben nu even bezig met invullen.. jemig wat een enorme lijst..:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Full Name:   *  
Address:   *  
Address Line 2:   *  
City or Town:   *  
State/Province:   *  
Country:   Your CountryUnited StatesCanadaGermanyFranceUnited KingdomIndia------------AfghanistanAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua&BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia&HerzegowinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish IndianBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCape VerdeCayman IslandsCentral AfricanChadChileChinaChristmas IslandCocoa IslandsColombiaComorosCongoCook IslandsCosta RicaCote DivoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominicaDominican RepublicEast TimorEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland IslandsFaroe IslandsFijiFinlandFrance, MetropolitanFrench GuianaFrench PolynesiaFrench SouthernGabonGambiaGeorgiaGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenada>GuadeloupeGuamGuatemalaGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard&McDonaldHondurasHong KongHungaryIcelandIndonesiaIranIraqIrelandIsraelItalyJamaicaJapanJordanKazakhstanKenyaKiribatiSouth Korea,North Korea,KuwaitKyrgyzstanLaoLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyanLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesiaMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslNorthern MarianaNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua New GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint Kitts&NevisSaint LuciaSt Vincent&GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome&PrincipeSaudi ArabiaSenegalSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth GeorgiaSpainSri LankaSt. HelenaSt.Pierre&MiquelonSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyrianTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTogoTokelauTongaTrinidad&TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurksTuvaluUgandaUkraineUAEUS Minor OutlyingUruguayUzbekistanVanuatuVatican CityVenezuelaViet NamVirgin(British)Virgin(U.S.)WalliswWestern SaharaYemanYugoslaviaZaireZambiaZimbabweNot Listed *  
Zip / Postal Code:   *  
Phone:   *  
Fax:    
Email:   *  
Re-enter Email:   *  
Password:   *  
Re-enter Pass:   *  
Referred by:  5    
Date of Birth :   MM 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12  DD 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31  YYYY 199019891988198719861985198419831982198119801979197819771976197519741973197219711970196919681967196619651964196319621961196019591958195719561955195419531952195119501949194819471946194519441943194219411940193919381937193619351934193319321931 *  
Sex :   [select one] Male Female *  
House Hold Income :   [select one] No Income Under 20,000 US $ 20,000 - 34,999 US $ 35,000 - 49,999 US $ 50,000 - 74,999 US $ 75,000 - 99,999 US $ 100,000 - 149,999 US $ Over 150,000 US $ *  
Industry :   [select one] banking/finance/real estate computer-related IS, MIS, DP computer-related Internet computer-related hardware computer-related software education, research engineering/construction manufacturing/distribution business supplies or services medical/health services entertainment/media/publishing hospitality- travel/accommodations consumer retail/wholesale nonprofit/membership organizations government legal services other *  
Occupation :   [select one] executive/managerial professional- doctor, lawyer, etc. academic/educator computer technical/engineering other technical/engineering service/customer support clerical/administrative sales/marketing tradesman/craftsman college/graduate student K-12 student homemaker self-employed/own company unemployed, looking for work retired other *  
Experience on Internet :   [select one] Begening Medium Advance *  
Native Language :   [select one] Arabic English Chinese Danish French Greek Italian Korean Norwegian Portuguese Spanish Swedish [other] *  
Your Comments:

en let vooral op de sterretjes van verplicht.. :)

[edit]

42 vragen verder:
Congratulations

You have got 5 points for answering the questionaries.
To visit your member area click the link below.
nou ff kijken of ie werkt.. :)

k moet eerst nog ff iets meer punten hebben gloof k ... :)
Free Domain Name & WebHosting
Question How much time it takes to activate my free domain name?

Answer Whenever your earned points become 100, then your Domain name will be activated without any delay.

Verwijderd

jullie willen dus een dienst waarbij jullie een domein kunnen aanvragen,

op de manier van

htttp://mijnnaam.aanbieder.nl ofzo?

en zou er dan e-mail bij moeten zitten
- webmail

graag reacties :)

Verwijderd

Bedankt voor de site, maar zoals je weer eens merkt,
niks is gratis ;)

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 16:50:
jullie willen dus een dienst waarbij jullie een domein kunnen aanvragen,

op de manier van

htttp://mijnnaam.aanbieder.nl ofzo?

en zou er dan e-mail bij moeten zitten
- webmail

graag reacties :)
Als ik webspace aanvraag boeit het me totaal niet wat voor'n URL dat is eigenlijk, dat is toch wel weer door te linken via zoiets als cjb.net of weet ik veel wat.
Het gaat mij meer om hoe het product zelf is ;)

Webmail hoef ik ook niet, ik heb al goede mailspullen.

🌞🍃

Verwijderd

Ag ik heb toch al een echte domein naam :P maar ik wil mijn eigennaam wel hebben :P maar ik denk dat ik die gewoon ga kopen :P

Verwijderd

ik ga dus even een nutteloze poging doen om aan die 100 punten te komen.. :)
volgens mij red ik het niet eens als ik me bij al die lui registreer.. hier even de titels van de "List of Advertisers":
A complete list of our Advertiser is shown below. You can earn points by visiting & registering with these advertisers. After registration, send the welcome e-mail of the advertiser to adv@GetFreeDomain.biz in order to get the points. Number of earned points will depend on the advertiser you will register.
  • Make Money from Home Using .... Register and Get 1.00 points
  • Make Money from Home Using .... Register and Get 1.00 points
  • eBay .... Register and Get 30.00 points
  • Smart Reminders .... Register and Get 3.00 points
  • Milesource .... Register and Get 1.50 points
  • LuckySurf .... Register and Get 3.00 points
  • Be your own BOSS!!!! .... Register and Get 6.00 points
  • eDownline .... Register and Get 1.00 points
  • MLM Millionaire Training .... Register and Get 1.00 points
  • Pre-Paid Legal .... Register and Get 1.00 points
  • Lowermybills.com .... Register and Get 1.00 points
  • Learn how to earn $100,000 .... Register and Get 1.00 points
  • Clixmania.com hit exchange .... Register and Get 1.00 points
  • Six Figure Income Marketing .... Register and Get 1.00 points
  • Market Facts .... Register and Get 3.00 points
volgens mij moet je jezelf wel erg vaak registreren overal voodat je de punten binne heb.. wat ook nog kan is je vrienden lastig vallen met deze site: >:)
Tell a friend is a referral program. By using this your will get 5 points for referring one person, who will register with us, 10 points for two persons and so on...........
ik doe me best om "even" die 100 puntjes halen.. :)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 17:30:
ik ga dus even een nutteloze poging doen om aan die 100 punten te komen.. :)
volgens mij red ik het niet eens als ik me bij al die lui registreer.. hier even de titels van de "List of Advertisers":

[...]

volgens mij moet je jezelf wel erg vaak registreren overal voodat je de punten binne heb.. wat ook nog kan is je vrienden lastig vallen met deze site: >:)

[...]

ik doe me best om "even" die 100 puntjes halen.. :)
En dan heb je na een jaar sparen net de domeinnaam gekaapt en dan mag je weer opnieuw sparen tot 100 punten :+

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Ik heb net een .nl domein geregd voor 17,28 pleuro per jaar, is niet veel :) Inc. forwarden :)

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 11 November 2002 @ 17:33:
[...]

En dan heb je na een jaar sparen net de domeinnaam gekaapt en dan mag je weer opnieuw sparen tot 100 punten :+
ach.. je moet toch iets doen in de vrije tijd die je heb.. :)

• sdomburg
Blegh, heb ik eidnelijk weekje .nl domeinnaam, zit ook over m'n 14 gig dtaalimiet per week heen. Iemand goed adresje waar ik 8 mb aan site gratis neer kan pleuren? met hoge datalimiet of liever geen datalimiet dus

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52
sdomburg schreef op 11 November 2002 @ 18:20:
Blegh, heb ik eidnelijk weekje .nl domeinnaam, zit ook over m'n 14 gig dtaalimiet per week heen. Iemand goed adresje waar ik 8 mb aan site gratis neer kan pleuren? met hoge datalimiet of liever geen datalimiet dus
http://www.webhosters.nl, http://www.webselect.nl ? Over dataverkeer: geen limiet bestaat niet, of is oplichterij, maar daar ga ik nu niet over discussieren.

• Bjorker
  • Laatst online: 20:38

Bjorker

Cadillacs rule!

Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 17:35:
Ik heb net een .nl domein geregd voor 17,28 pleuro per jaar, is niet veel :) Inc. forwarden :)
En dat zijn alle kosten? Geen setup of ex btw bedragen?
Vertel waar.. klinkt goed. :)

Nope

• sdomburg
RobbertC schreef op 11 november 2002 @ 18:23:
[...]
http://www.webhosters.nl, http://www.webselect.nl ? Over dataverkeer: geen limiet bestaat niet, of is oplichterij, maar daar ga ik nu niet over discussieren.
sdomburg schreef op 11 november 2002 @ 18:20:
;)

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-08 17:47
hoe krijg je het voor elkaar om met 8 mb ruimte in 1 week over 14 gig te komen?

rm -rf ~/.signature

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je kunt voor $10 per jaar een domain reggen. Dat mensen zich nog met dit soort shit bezighouden snap ik echt niet..... of je moet echt super gierig zijn en nergens voor willen betalen :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-11-2025

Iken374

webhostingtalk.nl

Ik ken iemand die zijn domein al na een dag kwijt was. Zogenaamd omd hij niet voldeed aan de eisen. Het geval was dat de site erg succesvol is en de registrar hier een slaatje uit wil slaan.

Je mag hem wel van ons terugkopen hoor...
GRATIS! Het enige latijn wat de meeste nederlanders kennen. ;)

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

• xychix
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Kan iemand een whois van een bij dit gratiz ding geregged domain posten. ??

alvast bedankt.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
xychix schreef op 12 november 2002 @ 10:17:
Kan iemand een whois van een bij dit gratiz ding geregged domain posten. ??

alvast bedankt.
gewoon whoissen op getfreedomain.biz

Verwijderd

Mwah, ik heb een tijd geleden ook een aantal domeinen geregistreerd bij NameZero. Maar zoals iemand anders hier al noemde, werkt dat dus na een jaartje niet meer, en ben je dan je -soms veelbezochte- domeinnaam weer kwijt. En na de vervaldatum duurt het nog zo'n 2 maanden voordat hij weer vrij komt voor hernieuwde registratie.
Als ik nu een domeinnaam wil hebben, regel ik dat gewoon bij DirectNIC, voor $15 per jaar inclusief forwarding, email forwards (onbeperkt) etc. Wel zo zeker :).

• sdomburg
mattttt schreef op 11 November 2002 @ 23:14:
hoe krijg je het voor elkaar om met 8 mb ruimte in 1 week over 14 gig te komen?
Website op tweakers posten :) (en er achter komen dat url in allemaal mailtjes rondgestuurd wordt en op weblogs enzo staat)

Maar ik kreeg net een mailtje van m'n broer waar de site @campus gehost staat:
Je zit nu onder de limiet van 13500 meg (13323 mb), je FTP is weer aangeschopt.
Dus hij houdt het wel vol tot vanavond ofzo (hoop ik) en dan gaat ie weer down :(
Pagina: 1