Aangezien ik een heel zooitje wachtwoorden op internet heb ben ik opzoek gegaan naar een makkelijke en veilige manier op deze op te slaan / niet meer te hoeven onthouden.
Na een beetje speurwerk kwam ik op deze site
http://www.digitalpersona.com/Solutions/home.html
Waar dus informatie staat over dit dingetje,

Dit apparaat kan bijv. al je internet wachtwoorden voor je onthouden en doormiddel van het uitlezen van je vingerafdruk vult deze dan de juiste username / password combinatie voor je in. En als ik het goed gelezen heb kan je voor iedere vinger een andere combinatie nemen (oftewel voor de tweakers onder ons met een clown is dit erg makkelijk.)
Ik ben nog opzoek gegaan naar alternatieven, maar deze kwamen met verschillende tests slechter (of beter maar ongelofelijk veel duurder) uit de bus.
Hier een aantal links met verdere informatie,
Review op PCMagazine
Test door www.biometritech.com
PCMall info en kopen
Review van Cheapgeek
Stukje over "BIOMETRICS" beveiliging
De goedkoopste prijs voor dit dingetje wat ik heb kunnen vinden is 75.45 dollar op Provantage. Als het apparaat interessant genoeg is ga ik em denk ik bestellen. Misschien dan iets voor een inkoopactie, aangezien de verzendkosten 43.45 dollar is (!).
Wat is jullie mening over dit apparaat, handig / niet handig? Waarom niet?
Edit: extra link toegevoegd
Edit2: link Cheapkeep toegevoegd.
Na een beetje speurwerk kwam ik op deze site
http://www.digitalpersona.com/Solutions/home.html
Waar dus informatie staat over dit dingetje,

Dit apparaat kan bijv. al je internet wachtwoorden voor je onthouden en doormiddel van het uitlezen van je vingerafdruk vult deze dan de juiste username / password combinatie voor je in. En als ik het goed gelezen heb kan je voor iedere vinger een andere combinatie nemen (oftewel voor de tweakers onder ons met een clown is dit erg makkelijk.)
Ik ben nog opzoek gegaan naar alternatieven, maar deze kwamen met verschillende tests slechter (of beter maar ongelofelijk veel duurder) uit de bus.
Hier een aantal links met verdere informatie,
Review op PCMagazine
Test door www.biometritech.com
PCMall info en kopen
Review van Cheapgeek
Stukje over "BIOMETRICS" beveiliging
De goedkoopste prijs voor dit dingetje wat ik heb kunnen vinden is 75.45 dollar op Provantage. Als het apparaat interessant genoeg is ga ik em denk ik bestellen. Misschien dan iets voor een inkoopactie, aangezien de verzendkosten 43.45 dollar is (!).
Wat is jullie mening over dit apparaat, handig / niet handig? Waarom niet?
Edit: extra link toegevoegd
Edit2: link Cheapkeep toegevoegd.