Ik heb via via de aanbod gekregen om een sony dsc-p1 digitale camera te kopen voor de prijs van 350,- euro. Hij is gebruikt maar schijnbaar in goede staat. Ik heb rondgekeken op verschillende sites en de meeste reviews zijn erg positief, alleen zijn de meeste uit 2000. Dus de vraag is een sony dsc-p1 nu nog een goede camera.(voor de prijs van 350,- euro, of kan daar dan wat af)
Verwijderd
Een Sony dsc-p2 is te vinden op het net met een nieuw waarde van € 437,00, ik zou die dus kopen !
Verwijderd
De P1 had nogal last van een flitser die niet zo fel/goed was. Mensen op 3 meter afstand stonden in het donker op een binnen foto.
Verwijderd
idd een zeer brakke flitser, toestel is waardeloos voor binnenshuis. Ik heb m om die reden weggedaan en een Olympus 3030 gekocht.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 10:02:
De P1 had nogal last van een flitser die niet zo fel/goed was. Mensen op 3 meter afstand stonden in het donker op een binnen foto.
Voor de rest is een P1 wel cool , heeft echter wel last van Sony-groen enzo
Verwijderd
In dat geval zal 350€ wel niet echt duur zijnVerwijderd schreef op 10 november 2002 @ 23:13:
p2 is 1,92 MP, p1 is 3,14 MP
Verwijderd
truukje van tobbe...
binnenshuis zet je de flitser uit... op deze manier zie je wel alles binnen...
Ik ben trouwens best tevreden over m'n P1... ik heb er 2 x 128 mb bij (ook voor m'n clie trouwens). Helaas is mijn oplader overleden (nee niet het bekende battery probleem, maar ik heb wat water gemorst over m'n oplader
)
Ik ben trouwens best tevreden over m'n P1... ik heb er 2 x 128 mb bij (ook voor m'n clie trouwens). Helaas is mijn oplader overleden (nee niet het bekende battery probleem, maar ik heb wat water gemorst over m'n oplader
Verwijderd
Over het bekende battery probleem: iemand die ik ken heeft een P1, en als die camera die jij kan kopen net zo is als die van hem: nooit kopen! Bekende heeft 2 accus (1 nieuwe) en beide geven na opladen zo'n 70-80 min aan, en zijn na 5 minuten leeg ...
Niet accu probleem maar een interne fout in camera bij accucapaciteit berekening.
Ik zou eerst die camera proberen, en als hij deze fout vertoond, niet kopen! Sony doet er nix aan: zie ook kieskeurig.nl en dan reacties op deze camera: velen hebben deze fout ook !!
Niet accu probleem maar een interne fout in camera bij accucapaciteit berekening.
Ik zou eerst die camera proberen, en als hij deze fout vertoond, niet kopen! Sony doet er nix aan: zie ook kieskeurig.nl en dan reacties op deze camera: velen hebben deze fout ook !!
Verwijderd
Met een sluitertijd van 15 seconden en ISO 800 wel jaVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 20:23:
truukje van tobbe...
350 is op zich niet duur , maar ik had m`n p5 ook voor 580 (nieuw) dus kun je misschien beter ff rondkijken naar een aanbieding en dan heb je voor een beetje meer wel een nieuwe
p5 is trouwens wel redelijk te vergelijken met p1 alleen een strakker design en een paar nieuwe functies
p5 is trouwens wel redelijk te vergelijken met p1 alleen een strakker design en een paar nieuwe functies
Verwijderd
Is inderdaad niet duur.. Maar in feite is de meerwaarde van 1 Megapixel extra ten opzichte van een betere flitser niet zo hoog. Ik zou dus niet doen en liever een (nieuwe) 2 MP camera kopen. 1600x1200 of 2048x1536.....
Ik heb zelf een P1 gehad (slechte flitser!)
Ik heb zelf een P1 gehad (slechte flitser!)
Verwijderd
Wat betreft het binnenshuis foto's nemen: ik lees wel vaker dat dit bij Sony een probleem is. Zelf heb ik er ook last van (weliswaar een dsc p20
)
Pagina: 1