Ik ben op dit moment bezig met een omslag van NW51 naar NW6.
Om tal van redenen is een upgrade niet mogelijk.
Op de NW5 draait ook een GW6 situatie. Ook deze wil ik van scratch af aan opnieuw installeren.
De nieuwe situatie is inmiddels redelijk draaiende.
Nu wil ik daar een gloednieuwe GW6 situaite installeren.
Hoe krijg ik het voorelkaar om mail van de voorgaande situatie te importeren/restoren in de de nieuwe situatie ?
Ik beschik dus over de volledige groupwise directory strucuur van de NW5 situatiem en desgewenst is deze ook nog opstartbaar in de oude NW5 situatie.
Misschien zoek ik totaal verkeerd, maar ik kan in de TID's nou niet echt vinden hoe ik in een nieuwe GW6 situatie met een NDS/GW6 user genaamd 'pietje' zijn mail uit een vorige directory kan importeren/restoren.
Wie o wie hoe en of dit mogelijk is?
(verwijzingen naar TID's c.q. tools hiervoor zou me al een heel eind helpen).
Om tal van redenen is een upgrade niet mogelijk.
Op de NW5 draait ook een GW6 situatie. Ook deze wil ik van scratch af aan opnieuw installeren.
De nieuwe situatie is inmiddels redelijk draaiende.
Nu wil ik daar een gloednieuwe GW6 situaite installeren.
Hoe krijg ik het voorelkaar om mail van de voorgaande situatie te importeren/restoren in de de nieuwe situatie ?
Ik beschik dus over de volledige groupwise directory strucuur van de NW5 situatiem en desgewenst is deze ook nog opstartbaar in de oude NW5 situatie.
Misschien zoek ik totaal verkeerd, maar ik kan in de TID's nou niet echt vinden hoe ik in een nieuwe GW6 situatie met een NDS/GW6 user genaamd 'pietje' zijn mail uit een vorige directory kan importeren/restoren.
Wie o wie hoe en of dit mogelijk is?
(verwijzingen naar TID's c.q. tools hiervoor zou me al een heel eind helpen).
Tijd voor een nieuwe sig..