If it aint broke, fix it till it is!
hijs wel leuk ja.. maar beetje te groot voor mij
Hm, ziet er leuk uit, maar is het niet handiger als de slangaansluitingen aan de beide uiteinden zitten? Zo heb je niet echt een geweldige waterflow lijkt me...
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Ziet er mooooooi uit
You are free to do as we tell you to
zoveel maakt dat niet uit het is een water opslag en hoeft niet te koelen want daarvoor hebben we de radiatorChakotay schreef op 10 November 2002 @ 22:38:
Hm, ziet er leuk uit, maar is het niet handiger als de slangaansluitingen aan de beide uiteinden zitten? Zo heb je niet echt een geweldige waterflow lijkt me...
Snap ik, maar het lijkt me handig dat het een beetje vloeiend in 1 lijn doorloopt, dat gaat op deze manier, met grote open stukken naast beide aansluitingen, niet echt lekker lijkt me.Venxir schreef op 10 november 2002 @ 22:50:
[...]
zoveel maakt dat niet uit het is een water opslag en hoeft niet te koelen want daarvoor hebben we de radiator
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
beetje lomp groot.. ik heb zelf de 'aquatube' van aqua-computer.de
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik vind het anders een verdomd geil ding
Ziet er wel geinig uit, en het is niet eens zo moeilijk te maken als je iemand kent die een draaibank tot z'n beschikking heeft (en kan draaien natuurlijk
) Alleen ik denk wel dat het zwaar is zo met die ribbels (tenzij het metaal op de plek van de ribbels heel dun is, ofde dikkere stukken zijn van binnen uit weggedraaid maar dat denk ik niet)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Poe hee, dat lijkt wel een stuk dikwandige staalpijp waar een paar siergroeven in zijn gedraaid. Volgens mij is dat ding bijna niet te tillen. Trouwens wel gaaf, zo met die vensters op de kopse kant.
Wanbeleid is ook beleid.
En ik zat maar te denken dat een 50cm lange rioolpijp met een diameter van 10cm te klein zou zijn 
Ik ben nog van plan om zelf een case te gaan maken, met dat als reservoir naast de drives.
Nu ik zie dat zelfs zo'n klein dingetje al groot genoemd wordt pas ik toch mijn ideen maar aan.
(en het radiatoridee van mij ook maar, hele zijwand gevuld met zelfgemaakte radiator (zonder ventilatoren))
Ik ben nog van plan om zelf een case te gaan maken, met dat als reservoir naast de drives.
Nu ik zie dat zelfs zo'n klein dingetje al groot genoemd wordt pas ik toch mijn ideen maar aan.
(en het radiatoridee van mij ook maar, hele zijwand gevuld met zelfgemaakte radiator (zonder ventilatoren))
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
de tester ervan heeft em gewoon op zijn kast liggen. kan hij er wel mooi inkijken maar je kan een misschien ook in een grote hole in je voorkant plaatsen
met cooler ervoor ofso(een doorzichtige)
hmmz zoeits is idd vrij simpel te maken, wij hebben hier ook een draaibank in de schuur staan, kan je leuke dingen mee doen hoor
niks
moet je wel een erg grote kast hebben om zoiets in te proppenEner-G schreef op 10 November 2002 @ 23:12:
beetje lomp groot.. ik heb zelf de 'aquatube' van aqua-computer.de
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
ik heb een raamreservoir gemaakt van plexiglas. Bijna bovenin komt het water naar binnen stromen en dat zie je borrelen
.
Alleen moet ik de lelijkheid nog wegwerken ivm lijm die je kan zien zitten
.
Alleen moet ik de lelijkheid nog wegwerken ivm lijm die je kan zien zitten
Wel geinig ja... Je neemt een staaf Alu en een draaibank en je hebt zo een nog mooier design...
Maar ja, dan moet je er wel 1 hebben (draaibank
)
Maar ja, dan moet je er wel 1 hebben (draaibank
Use the Search Luke...
Ik dnek dat hij hem rechtop zet, en dan zou hij boven geen water aanzuigen.Chakotay schreef op 10 november 2002 @ 22:38:
die van aquacomputer is inderdaad ook geil.. jouw idee lijkt er een beetje op maar zelfbouwen is waarschijnlijk goedkoper en toffer (kopen kan iedereen wel)
Zo'n ding móet je wel buiten je kast houden. Kan iedereen hem mooi zien
Pagina: 1