voedingsvraagje

Pagina: 1
Acties:

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Ik heb een pc, waarvan de voedingsfan niet meer draait als ik hem aansluit op het mobo. Gewoon los (dus zonder stekkers aangesloten) doet ie het wel gewoon goed. Iemand een idee hoe dat komt??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Voeding kan inzakken bij belasting. Eigenlijk moet het andersom zijn !! Een voeding zou uit moeten schakelen zonder Power-Good signaal.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 15:43 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Een voeding zou uit moeten schakelen zonder Power-Good signaal.[/quote]

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 15:43 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Eigenlijk moet het andersom zijn !! Een voeding zou uit moeten schakelen zonder Power-Good signaal.[/quote]met die laatste zin bedoel je dus dat als er niks aanhangt de voeding ook niks moet doen??
Het gaat hier btw wel om AT voedingen (met zo'n zwarte draad met schakelaartje eraan)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

nooit natuurkunde gehad?

www.nintendocasemods.com

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Is waarschijnlijk iets met de voeding op je moederbord mis. Maakt denk ik sluiting, (ik weet niet of je MB voeding krijgt als je, je HD kabels verkeerd om hebt zitten. Ik krijg dan eook gewoon een zwart scherm. Ik hoop voor jouw dat dit het is anders denk ik dat je MB stuk is, of je voeding kan de computer niet trekken, ook mogelijk)

Hop,hop,hop!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
nee, het ligt niet aan de hd kabels, want hd enzo heb ik er nog niet aangedaan. Juist omdat het niet werkte. Maareh, zonder iets aangesloten (behalve dan mobo en proc fan) draait ie nu wel.. Ga nu hd 1 eraan zetten en kijken of ie draait. Dan kijken wanneer het misloopt :)

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 15:45 schreef Digital-DNA het volgende:
nooit natuurkunde gehad?[/quote]tja, wat bedoel je daarmee. Dat ik niet snap dat naarmate er meer aanhangt er meer voeding nodig is? Ja dat snap ik ook wel. Probleem is (was) dat de VOEDING helemaal niks deed, met rommel eraan, en los wel. Niet me mobo dus.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:40
Dan denk ik dat jouw voeding te zwak is om al je randapparaten te voeden als ie alleen met MB en Proc wel werkt.

Hop,hop,hop!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
het rare is dat ie dat tot en met gisteren wel deed. Nadat ik de floppy drive ff een baytje naar beneden had gezet deed ie dus ineens moeilijk

Verwijderd

Wat voor een wattage levert je psu?
bij een AMD wordt aanbevolen een 300 W te nemen en de hoeveelheid apparatuur in je compje speelt ook een rol
trekt allemaal wattages van je mobo weg en tot gevolg dat de proc niet genoeg watts krijgt--------> er gebeurt niet.......
:)

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
klopt gothic, maar als hij het met dezelfde proc en zelfde randappartuur ineens niet meer doet is het gek.. ben nu zover dat hd1 en 2 al weer werken.. ga nu cdrom aansluiten..
btw ik heb zelf als workstation een athlon 500@650 met 235 W.. nooit problemen

Pagina: 1