Toon posts:

sturen met Microsoft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de SideWinder Force Feedback Wheel USB van Microsoft wat? Wie heeft ervaring met dit product? En wie weet in welke mate games te gebruiken zijn met dit stuur, bijvoorbeeld NFS: Hot Pursuit 2 en GP4.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik zou zeggen, ga naar de Vobis en probeer het uit, misschien hebben ze er nog steeds een demonstratie model van staan waarmee je kan racen. Zoiets is eigenlijk heel persoonlijk, het ene voelt toch iets anders aan dan de andere (vooral door bijvoorbeeld de pedalen die bij elke stuur anders zijn).

MechWarrior || Monsters Game

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 22:07:
Is de SideWinder Force Feedback Wheel USB van Microsoft wat? Wie heeft ervaring met dit product? En wie weet in welke mate games te gebruiken zijn met dit stuur, bijvoorbeeld NFS: Hot Pursuit 2 en GP4.
ik heb deze ook, (ooit gekocht voor een spel (geloof ik))

hij is vrij cool, maar ik gebruik em nooit meer, (ja me zusje nog wel eens :+))
maar toch

• Flauwekul
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-04 17:53
Persoonlijk vond ik de Microsoft niet zo geweldig.Daarom heb ik zelf de Logitech MOMO gekocht :9 _/-\o_ ,dat is een heel fijn stuur.Maar het beste is ze allemaal uit te proberen inde winkel dan heb je zelf een idee wat fijner is.

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt voor de info. Maar wat bepaalt nou of een stuur het in een bepaalde game doet. De game of het stuur zelf?

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb 'm ook, en hij bevalt het prima... Ik heb laatst zelfs Nascar gespeeld (spel uit '94 - wel onder VDM). Die van logitech vind ik persoonlijk waardeloos...

• Flauwekul
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-04 17:53
De game moet de FF ondersteunen ander werkt ie als een gewoon stuur zonder FF.

• NightH4wk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Microsoft en sturen? Pas op dat je niet crasht! ;)

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Je kan een hoop zeggen van Microsoft maar van spelbesturingen hebben ze gllkg wel verstand :)
Ik heb zelf zo'n FF wheel en ben er zeeer content mee, ook de sidewinder gamepadjes zijn priman in orde.
In bijna elk recent spel worden dergelijke stuurtjes wel ondersteund.
Als ik het goed heb heeft de Dixons ze in de aanbieding voor 89 pleurotjes!
Geen geld als je het mij vraagt, ik heb er nog zo'n 350 piek destijds voor betaald.
Hij is lekker robuust, ook de pedalen. Stuurt fantastisch en de FF is ook goed handelbaar.
Vooral in rallygames is dit een must ......

Verwijderd

ik heb in reviews gelezen dat de Logitech Momo Force er goed uit de test komen.
kost een aardig zakkie geld maar dan heb je ook wel wat
mijn vader heeft Momo 17"Velgen onder zijn Mercedes zitten...en ze maken sturen voor Ferrari dus wat wil je nog meer! je dealt met erg proffesionele sturen makers dus dan zal de kwaliteit in orde zijn

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

de FF ondersteuning van NFS: Hot Pursuit 2 is ronduit waardeloos, ik zou voor dat spel niet zo'n stuur kopen, ik heb em zelf ook imho fijn stuurtje ik heb em al jaar of 3 nu, maar nooit andere stuurtjes gehad.

• oVRoM
  • Niet online
NightH4wk schreef op 10 november 2002 @ 23:23:
Microsoft en sturen? Pas op dat je niet crasht! ;)
Ow ha ha ha :{

Allochtoon:
Idd die is in NFS HP2 gewoon kut :)

Verwijderd

Microsoft sturen en joysticks zijn wat degelijkheid betreft het beste.(mijn ervaring)
de aansturing voor de vibrations (de motoren) zijn robuust en stevig in het huis gemonteerd, waarbij ook nog eens de mogelijkheid bestaat de force (kracht) op het stuur goed in te stellen.

als je kiest voor een goede 2e, kies dan voor saitec hoewel de pedalen bij deze console wat minder zijn van bediening, is het geheel net als microsoft degelijk en geeft een goed stuurgevoel, echter de software installatie bij deze console is wat ingewikkeld, iets wat bij microsoft absoluut niet het geval is.

kortom ik ging voor microsoft.

ik heb zelf ook nog de sidewinder ff flightcontroller en dat is top of de pop.
8)

Verwijderd

oVRoM schreef op 10 november 2002 @ 23:50:
[...]

Ow ha ha ha :{

Allochtoon:
Idd die is in NFS HP2 gewoon kut :)
tja als je niet kan rijden dan is elk stuur k**, maar om dan het stuur de schuld te geven...... ikke niet begrijp.

• oVRoM
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 00:01:
[...]

tja als je niet kan rijden dan is elk stuur k**, maar om dan het stuur de schuld te geven...... ikke niet begrijp.
Je begrijpt het inderdaad niet :)
Het stuur is niets mis mee... We hadden het over de Force Feedback ondersteuning van het spel... Die is kut.
Pagina: 1