Sinds het eerste deel van Colin ben ik eigelijk al een beetje verslaafd aan deze game. Deel1 was leuk en mooi, deel2 was nog mooier, maar deel3 is het toppunt! Tuurlijk, als je een deel opvolgt moet het beter/mooier, maar dit slaat alles.
De auto is zo allemachtig goed gemaakt, dat als je over de kop vliegt, dat echt je héle auto aan gort ligt
Deuren vliegen eruit, glazen springen kapot, bumpers liggen er half af en zelfs de mannetjes die in de auto zitten zie je heen en weer studden 
En de omgeving: *zucht* Prach-tig gewoon! Adembenemend mooi gewoon
Als je door het water heen raast, zie je stoom van je hete motor komen, en op gravel banen, zie je stof ontwikkeling op je achterkant komen
Errug mooi gemaakt 
Regels:

clickable..
Beat that 
Succes!
De auto is zo allemachtig goed gemaakt, dat als je over de kop vliegt, dat echt je héle auto aan gort ligt
En de omgeving: *zucht* Prach-tig gewoon! Adembenemend mooi gewoon
- Auto: Doesn't matter, welke je zelf het lekkerste vindt :+<li> Bewijs: Het liefst een digi-pic, maar anders moeten we het op je woord geloven
Maar als je een digicam hebt! Pix!!!

clickable..
Succes!