ik ben weer es bezig met een nieuwe homepage. om er nu wat van te leren ben ik wat verder gegaan met CSS en heb er ook XHTML bij gehaald.
nu heb ik een pagina die valideerd volgens XHTML 1.0 transitional. Alleen krijg ik geen geen styles meer!
dit was de code eerst:
en na wat zoeken vond ik dit:
maar 't helpt niet.
wat ik wel kan doen is
maar daar snapt de w3c CSS validator niets van, want die geeft (de hele tijd al)
zie ik iets over het hoofd?
edit:
ff een linkje misschien zadat je zelf kunt kijken (als je belooft niet te lachen
)
klik
nu heb ik een pagina die valideerd volgens XHTML 1.0 transitional. Alleen krijg ik geen geen styles meer!
dit was de code eerst:
code:
1
| <link rel="text/css" href="CSS/layout.css"/> |
en na wat zoeken vond ik dit:
code:
1
2
3
| <?xml-stylesheet
href="http://www.xs4all.nl/~chasin/MpegErnie/WebsiteV2/XHTML/CSS/layout.css"
type="text/css"?> |
maar 't helpt niet.
wat ik wel kan doen is
code:
1
2
3
| <style id="internalstyle" type='text/css'> @import"CSS/layout.css"; </style> |
maar daar snapt de w3c CSS validator niets van, want die geeft (de hele tijd al)
(fijn dat er dan een help knop bij staat ofzo.. ik zie weinig fout aan m'n DTD ) Daarom krijg ik toch het id dat er wat anders moet?org.xml.sax.SAXException: Please, fix your system identifier (URI) in the DOCTYPE rule.
zie ik iets over het hoofd?
edit:
ff een linkje misschien zadat je zelf kunt kijken (als je belooft niet te lachen
klik
[ Voor 0% gewijzigd door mpegernie op 11-11-2002 11:39 . Reden: linkje ]
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead