[Ark IS104 router] firmware onvindbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47
Sinds kort heb ik dus dit goedkope routertje. Volgens de handleiding zou je de firmware heel simpel moeten kunnen downloaden. Maarja, in de handleiding geven ze niet eens de site van de fabrikant, dus echt volledig is de handleiding niet.

Nu ben ik er wel achter gekomen dat de site www.arkpc.com is. Maarja, als je tussen de producten gaat zoeken, is de Ark Broadband Router SOHO-IS104 onvindbaar.

Kortom: weet iemand waar ik de nieuwe firmware toevallig kan vinden?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Ja dat is inderdaad een drama met dit routertje. Er is een firmware update via deze link
ftp://www.cameo.com.tw/firmware/is/is104v1010023.dlf
Updaten gaat simpel.

Heb jij deze router voor ADSL of kabel ?. Ik heb hem met een Alcatel Speedtouch draaien voor ADSL, echter met connecten naar me ADSL modem heeft hij heel veel problemen. Hij connect niet, soms na 1 minuut, soms na 10 minuten pas of in dit geval helemaal niet meer :( . Heb me ADSL router op DHCP server moeten zetten, anders deed hij helemaal niets. Instellingen lijken goed te staan (service ip 10.0.0.138, my ip 10.0.0.150 subnetmask 255.255.255.0 en hostname niets. Als hij geconnect is, gaat het goed, echter loopt de router ook wel eens vast.......help 8)7

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:32

Predator

Suffers from split brain

Ik kan die firmware vinden via google dus dat moet jij ook kunnen

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.