[Radeon 8500]probs met uninstall drivers

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
Ik zit met een probleem bij het unistallen van de drivers. Na add/remove programs van zowel Drivers als Control Panel doe ik een reboot. Alleen krijg ik bij het opstarten rechts onderin een found new hardware ballon. Kan nergens op cancel drukken. Nu zijn er volgens mij standaard SP1 drivers geinstallerd staat namelijk versie 6153 of zo. Hoe kan ik er voor zorgen dat er niet automatisch geinstalleerd wordt?

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 16:46
in je c: heb je een bestandje met de naam ati staan. verwijder deze > als het dan nog niet is opgelost verwijder je alle ati bestanden met een regcleaner :)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-08 06:48
amdrulezzz schreef op 11 November 2002 @ 00:04:
in je c: heb je een bestandje met de naam ati staan. verwijder deze > als het dan nog niet is opgelost verwijder je alle ati bestanden met een regcleaner :)
Ja sorry, ik had dat dus allemaal gedaan, maar na add/remove, zijn bepaalde bestanden nog in gebruik dus kan je pas alle ati*.* bestanden verwijderen na reboot alleen is die dan dus al met driver versie 6153 geinstalleerd, ik heb toen dus gewoon in apparaat beheer de kaart verwijderd en toen alle ati*.* bestanden, daarna een reboot en ja hoor wat gebeurrt, de kaart wordt vrolijk geinstalleerd met een 6071 driver 8)7

nb: ik heb eerst gewoon de uninstall guide van rage3d gebruikt.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

safe mode gebruiken van windows?

www.triathlete.nl