Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
zal eens proberen.Erik1 schreef op 10 november 2002 @ 20:50:
Probeer eens del, F2, F10, enz...
Wat geloof ik ook bij sommige types was, was ESC en andere systemen gebruikte nog wel eens Q, kan je natuurlijk ook altijd eens proberen he. En anders gewoon toetsenbord lang (begin idd maar eens bij de F toetsen)
offtopic:
Je Icon is ZEER VET... je gaat me toch niet zeggen dat die van jezelf is he? anders ga ik heel snel hele goede vrienden met je worden
Al is het seizoen afgelopen, dus ik heb nog 5 maand ofzo
Je Icon is ZEER VET... je gaat me toch niet zeggen dat die van jezelf is he? anders ga ik heel snel hele goede vrienden met je worden
Ceci n'est pas une signature!
zal het proberen, maar wat van mobo zit erinvehpol schreef op 10 november 2002 @ 21:05:
Wat geloof ik ook bij sommige types was, was ESC en andere systemen gebruikte nog wel eens Q, kan je natuurlijk ook altijd eens proberen he. En anders gewoon toetsenbord lang (begin idd maar eens bij de F toetsen)
offtopic:
[offtopic] die is van mijn club waar ik vlieg mag er ook op vliegen, maar doe je ook aan zweefvliegen
Bios staat normaalgezien op de HD bij deze toestellen, dus als je enkel het mobo hebt, kan je echt niet in de bios geraken.
Gewoon schijf inhangen, vanop de compaq-site de bios afhalen, op diskette zetten en deze zijn werk laten doen.
Die maakt voor jou een kleine partitite waar de bios-soft op komt te staan.
Deze kan je dan in via F10.
Gewoon schijf inhangen, vanop de compaq-site de bios afhalen, op diskette zetten en deze zijn werk laten doen.
Die maakt voor jou een kleine partitite waar de bios-soft op komt te staan.
Deze kan je dan in via F10.
Anoniem: 31126
Gebruik de search op de compaq site eensaard schreef op 10 november 2002 @ 20:49:
Search heb ik gebruikt maar kwam er nie wijs uit.

Naast de Search is nog altijd de Externe Omega search (linkje staat rechtsboven op searchpage).. zoeken naar 'compaq deskpro bios'

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.