Toon posts:

Topic dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ Laptop]Lite-on[/rml]

wie is hij om te zeggen dat dit onzinnig is, ik wil graag weten of er iemand is die ervaring heeft met dit merk notebook voordat ik wat ga kopen, op internet en google zeker gezocht laptop liton niet echt goede resultaten gevonden...

ow en ja! en kan die mod geen waarschuwing krijgen of zo? want een echt zinnig sluit message heeft ie niet.

---
Vaak is het namelijk niet zo. In een sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je er aan kan doen. Lees die eerst rustig door en lees de links naar wat FAQ's, of volg de raad op. Open je toch een topic met een schreeuwerige topictitel en met een inhoud die echt nergens op slaat zonder dit topic doorgelezen te hebben, kan dat resulteren in een officiële waarschuwing.
---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zucht al gedaan, is dit een standaard opmerking of zo?
ik wil niet arrogant overkomen of zo, maar ik ben altijd erg hulpvaardig naar iedereen toe op het bord, en dan krijg je dit?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als je dat al gelezen hebt, waarom heb je dan nog niet gemaild?

het is dus de bedoeling dat je de betreffende mod die je topic heeft dichtgegooid via de mail om uitleg vraagt :)

LA is daar niet voor bedoeld. Dat staat ook in het sticky uitgelegd.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

zucht al gedaan, is dit een standaard opmerking of zo?
Welk deel van deze zin snap je dan niet? 8)7
GeEn DiScUsSiEs OvEr SlOtJuUuHs!!111 ViNd Je DaT Je ToCh VeRhAaL MoEt HaLeN, MaIl De MoD dIe HeM HeEfT GeSlOtEn!!!11
Over het hoofd zien acht ik uitgesloten.

Overigens is je topic nogal kansloos, en komt over als "ff op GoT vragen"... Als je het echt gelezen had, had je gezien dat dit soort topics in 95% van de gevallen onterecht zijn (net zoals deze BTW) en dat ze daarom gewoon NIET in LA horen en dat je er zelfs een officiele waarschuwing voor kan krijgen, als het ECHT overduidelijk waarom ie dicht is...

Je zat ertegenaan.. :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.