Toon posts:

gemiddeld aantal blokjes/dag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb een AMD 450 met 32 intern, (jaah, tis wijnig, maar er is geen geheugen voor mn laptop te vinden :( ) wat zou ik ongevere op een dag aan blokjes moeten kunnen verzenden??
want ik zie hier altijd getallen als 60.000 en ik haal echt maar max 250 op een dag... er dat ergens een instelling ofzow???

grz,

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

die pc van jou zal ongeveer 300 blokjes per dag doen, mensen met 60.000 blokjes per dag hebben complete netwerken van 100-en pc's voor zich draaien >:)

Verwijderd

Voor een AMD 450 is dat denk ik niet slecht. Er is wel ergens een linkje naar AT waar je het aantal blokjes kan berekenen afhankelijk van je snelheid. Getallen van 60.000 haal je alleen met een super compu of met een heel leger aan compus. Zelf haal ik max 900 blokjes met een dual celly 540.

Kijk hier eens www.teamanandtech.com/speed.asp

Verwijderd

Topicstarter
ahh.. ik voel me al een iets minder grote loser :)
tnx
edit:

volgens die berekening site kom ik op 246 uit, en das precies mn max wat ik heb ;)) als dat niet es toevallig is (mail=belg@zeelandnet.nl)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 15:27 schreef Dyon het volgende:
hoi, ik heb een AMD 450 met 32 intern, (jaah, tis wijnig, maar er is geen geheugen voor mn laptop te vinden :( [/quote]Nog een keer...
De snelheid van je koe draait om de processorsnelheid, geheugen heeft er niks mee te maken.
Weet je het ff :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
En iets anders wil je er toch niet opdraaien, want dat gaat ten koste van je koetje ;)

[removed]

Pagina: 1