ik heb een site gemaakt in asp die gebruik maakt van een access database. dit werkt thuis met IIS perfect. Als ik de site upload krijg ik de volgende foutmelding:
dit is het gedeelte waar de verbinding wordt gemaakt met de database. (dit zijn dus regel 19 en 20):
ik denk eigenlijk niet dat ik iets fout gedaan heb, maar dat de server niet de benodigde drivers heeft. Kan ik met een of ander asp-scriptje opvragen wat voor een database ik kan gebruiken op de server van mijn provider?
code:
1
2
3
| Microsoft VBScript runtime error '800a01b6' Object doesn't support this property or method: 'open' /gallery/gallery_all.asp, line 20 |
dit is het gedeelte waar de verbinding wordt gemaakt met de database. (dit zijn dus regel 19 en 20):
code:
1
2
| set db = server.createobject("ADODB.connection")
db.open = "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("gallery.mdb") |
ik denk eigenlijk niet dat ik iets fout gedaan heb, maar dat de server niet de benodigde drivers heeft. Kan ik met een of ander asp-scriptje opvragen wat voor een database ik kan gebruiken op de server van mijn provider?