[Gezocht] Een geschikte digicam voor....

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Een geschikte digicam voor het maken van actie foto'sbij voetbal wedstrijden.
Ik en een paar vrienden hebben een site gemaakt voor onze plaatselijke voetbal club. De bedoeling is dat we elke week wat actie foto's online zetten. Ik heb vandaag al vast een paar gemaakt met mijn (oude) finepix 1300. Nu ik de foto's gezien heb ben er achter dat deze camera NIET geschikt is voor dit soort foto's.

Hebben jullie ook tips voor me? Ik was toch al van plan om een nieuwe digicam te kopen maar welke??

BvD _/-\o_

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

En dan mocht ie toch ook direct dicht?

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Waarom is die Finepix niet geschikt?

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Omdat hij niet geschikt is om te zoomen. als ik een zoom wil moet ik de resolutie op 640 zetten en dan kan hij 2x digital zoom doen. Dit lijd (of leid :? ) to veel kwaliteits verlies verlies.

Verwijderd

Je kan dan toch met Photoshop de boel opblazen?

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

je moet dus veel zoom hebben voor een lage prijs...
misschien de Fuji 2800

maar je kunt ook een willekeurig 2MP cameraatje kopen en dan d.m.v. digitale zoom (in bijv. fotoshop of de camera zelf) dichtbij de spelers komen...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-02 09:27

bipo

TomV

actiefoto's zijn toch erg moelijk te maken met een digicam. Zeker onder de goedkope versies.

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Tja, wordt waarschijnlijk toch een hoop geld uitgeven lijkt me zo als je veel zoom wilt hebben.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

slotje vergete

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.