nog maar een keer; fetch via e-mail

Pagina: 1
Acties:

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Het is al vaker gevraagd, kan het niet vinden met de search functie, maar wat moet je in je e-mail zetten om te fetchen, en kan dit ook vanaf een ander adres dan je d.net id??

Aangezien ik op mijn werk een firewall problem heb.... thanx

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Als je gewoon eerst een leeg mailtje stuurt dan krijg je uitleg hierover terug.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Leeg mailtje sturen naar fetch@distributed.net, je krijgt dan de uitleg terug. Je buff-out kun je weer terugsturen naar flush@distributed.net. Dit kan vanaf ieder willekeurig e-mailadres, het e-mailadres dat in de buffers wordt gebruikt (en je dus in je koetje hebt ingesteld), wordt gebruikt voor de stats.

[removed]

Verwijderd

Mailtje naar fetch@distributed.net met als inhoud:
numblocks=15000
blocksize=33

en je krijgt ongeveer 5000 wu's

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
De laatste tijd krijg ik er toch meestal weer wat meer. Verder als je maar een bepaald aantal blokjes wilt hebben kun je beter gewoon het goede getal invullen. Dan probeert ie nl. dat aantal te halen, en de enige limiet is die max aantal packets van 500. Dus als je 5000 invult, en dat aantal haalt ie al bij 400 packets stopt ie ermee, en krijg je die. Als je echter 15000 invult, en bij 500 packets heeft ie pas 6000 wu's stopt ie er ook mee. De enige reden om 20000 of zoiets in te vullen is om het max. aantal packets te krijgen met hopelijk zoveel mogelijk wu's.

[removed]