Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cm] dubbele case ?

Pagina: 1
Acties:

• siskos
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 21:52
Omdat me ccf nu toch naar de haaien is : [rml][ ccfl]half belichte ccfl[/rml]
Hoef ik eigenlijk dat raamje niet meer enzo.
Mijn vraag eigenlijk als ik nu mijn case neem ik bouw er een kast rond van 1 cm dik hout (van mijn afgebroken klerenkast) met uitsparingen voor 3 coolers (front intake , back outtake van voeding en casecooler) en kabels .
Zou dit het geluid van mijn pc'tje wat naar beneden brengen of is het meer van slecht idee ?

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
kan hoeft niet zo er dan ook nog ff ruimte in maken voor wat extra isolatie materiaal ofzo.

• siskos
Ja ik had ook gedacht effe naar de doe het zelf chop te gaan en zo van die geluidsisolerende matten te halen en die op mijn case die ik nu heb te plakken en dan rond de case en de matten de volgende houten case te bouwen zou dit nog beter zijn ?

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook een nieuwe ccfl halen en een paar stillere fans.. dan heeft je raampje nog nut en je hoeft geen houten kast te bouwen...
Ben je trouwens sloper ofzo? CCFL kapot, klerenkast afgebroken? :?

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 11:46
volgensm ij heeft er iemand hele erge mod-vingers, ;), maar ik zou bij het raampje blijven want hout sux vindt ik.Koop betere fans voor meer stilte of WC :D

If it aint broke, fix it till it is!

• siskos
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 19:03:
Je kan natuurlijk ook een nieuwe ccfl halen en een paar stillere fans.. dan heeft je raampje nog nut en je hoeft geen houten kast te bouwen...
Ben je trouwens sloper ofzo? CCFL kapot, klerenkast afgebroken? :?
Een nieuwe ccfl en stillere fan's kosten toch weer geld . En mijn klerenkast ligt hier toch maar te liggen .
En wat dat slopen betreft ik heb vandeweek ook nog mijn d orb 3 ook nog gesloopt zal het effe op volgorde zetten
kleerkast -> d orb 3 -> ccfl in die volgorde heb ik alles gesloopt.
Venxir schreef op 10 november 2002 @ 19:11:
volgensm ij heeft er iemand hele erge mod-vingers, ;), maar ik zou bij het raampje blijven want hout sux vindt ik.Koop betere fans voor meer stilte of WC :D
Ik vind zwart hout met houtstruktuur in eigenlijk wel mooi en het past nog met de rest van mijn meubelen .

Maar als ik alleen het hout errond doe zou dan dat het geluid een beetje tegenhouden ?

Verwijderd

maar een ccfl is wel mooier denk
of je doet en en
gewoon hout er omheen en een window + ccfl + stillere fans is dat niets?

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmmm als je nu die tweede case 10cm breder maakt en zo'n 5cm hoger, dan zou je er ook nog minerale wol op kunnen plakken je vind die in platen van 40mm, is speciaal gemaakt om isolerend te zijn (spijtig genoeg ook thermisch maar maakt niet zo veel uit, door de fans die je gaat gebruiken) Maar kwestie van geluid isoleren is het ideaal.

Me, myself & I

Verwijderd

Ik was eigenlijk ook zoiets van plan. Ik heb een raampje in mijn case gemaakt, maar ben het nu echt beu! Ik was dus al van plan om mijn frontpaneel opnieuw te maken en omdat het veel makkelijker en goedkoper is om met hout te werken besloot ik dat te gebruiken. En terwijl ik dan toch aan het denken was heb ik dan ook maar besloten om mijn volledige kast uit hout te maken.
Ook volgens het zelfde pricipe als jij: rond de case bouwen. Ook bij mij past hout heel goed bij mij meubels.
Ik ga er ook nog veel plexi in verwerken, maar dat is omdat mijn broer er massas veel heeft meegebrecht van zijn werk.(stukje overschot van 1m op 1m :D en dan nog wat kleinere stukjes)

Kan er mij nog iemand zeggen of het zou lukken om hout te spuiten? Ik heb nog een paar volle spuitbussen liggen en zou het zonde vinden dat ik nu andere verf zou moeten kopen

p.s.:sorry voor mijn lang gezaag! 8)7
Pagina: 1