[WINXP]CD-rom foutmelding (kernel 32.dll)

Pagina: 1
Acties:

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02-2025
Vaak als ik een CD wil gebruiken, ook bijv. de originele WinXP cd krijg ik een foutmelding: "kan entrypoint van procedure VmndClose niet vinden in DLL-bestand Kernel32.dll".

Het gebeurt volgens mij alleen als ik software cd's gebruik en dan nog niet eens altijd. Ik heb bijv. het spel Fifa2003 wel kunnen installeren maar als ik wil spelen (hij heeft dan de CD nodig) gebeurt het. Het spel doet het dan dus niet. Dat heb ik nu dan opgelost door een no-cd crack te gebruiken.

Iets met de aansturing van de cd-roms gaat dus mis.

Weet iemand wat het is?

Ohja, ik heb een legale versie van WinXP dus ook SP1 en alle andere updates.
Verder nog: MSI KT3 Ultra, Asus GF4 Ti4400.

Verwijderd

Repair uitvoeren?

Het bestand van een andere XP machine kopiëren naar jouw PC?

Verwijderd

1. Ik zou maar eens system restore doen, dit klinkt niet best.
2. Geen warez hier: "Het spel doet het dan dus niet. Dat heb ik nu dan opgelost door een no-cd crack te gebruiken." Mischien dat dit het ook gesloopt heeft (grote kans). Als op virussen gescand?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2002 19:01 . Reden: Iemand was me voor! ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:01:
2. Geen warez hier: "Het spel doet het dan dus niet. Dat heb ik nu dan opgelost door een no-cd crack te gebruiken."
Hij vraagt toch ook niet om warez? :?

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02-2025
2. Geen warez hier: "Het spel doet het dan dus niet. Dat heb ik nu dan opgelost door een no-cd crack te gebruiken." Mischien dat dit het ook gesloopt heeft (grote kans). Als op virussen gescand?
Warez? Ik geef aan dat hij het met no-cd crack wel doet. Om aan te geven dat het hier dus om een cd-rom probleem gaat. En niet om een games probleem.

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 19:00:
Repair uitvoeren?

Het bestand van een andere XP machine kopiëren naar jouw PC?
:p kernel32.dll kopieeren, dat zou in wel in dos doen anders issie denk ik toch toevallig in gebruik..

kijk eens of je geen virussen hebt ofzo..
Pagina: 1