Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Wat een klein koelertje op die celeron joh.. Wat heb je aan de binnenkant van je zijpanelen geplakt? kurk ofzo? tegen de herrie neem ik aan....?
Waar zijn de zware intake fans?? 120mm?? 2x80mm??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Dat kleine koelertje is een Globalwin FEP32 en ik denk dat de foto een beetje vertekend beeld geeft, want zo klein is ie niet.
Die geluidsisolatie is warmte/geluidsisolatie die ik over had (ligt vnl. onder mijn laminaat vloer). Is een soort van geperst papier of zo, haalt voornamelijk de hoge fluittoon van mijn cpu-fan weg.
Ik heb aan de voorkant en 8x8 intake (alleen geen gat naar buiten, en onder mijn voeding een 8x8 outtake.
Die geluidsisolatie is warmte/geluidsisolatie die ik over had (ligt vnl. onder mijn laminaat vloer). Is een soort van geperst papier of zo, haalt voornamelijk de hoge fluittoon van mijn cpu-fan weg.
Ik heb aan de voorkant en 8x8 intake (alleen geen gat naar buiten, en onder mijn voeding een 8x8 outtake.
Dan vertekent de foto inderdaad
leuk systeem. Als je echt als je geluid wil isoleren (m.u.v. de intake fan aan de voorkant) is het ook wel zinnig om de buitenkant met stof te beplakken. D'r stond wel een lache artikel over casemods op tweakers over een of andere vent die z'n kast met koeiestof had beplakt. Zag er heel gaaf uit, en isoleert herrie prima
T*fus tering Chemist, wat moet je in gods naam met 3 monitors? Spaar je ze of zo?
.
Magoed, vette bak.
Kun je ff vertellen waarmee je hebt gespoten (soort verf) en waarom je geen blowholes maakt in de voor en zijkant?
. Thanks.
Magoed, vette bak.
Kun je ff vertellen waarmee je hebt gespoten (soort verf) en waarom je geen blowholes maakt in de voor en zijkant?
Verwijderd
Als je je kast helemaal af wilt maken, spuit dan de frontjes van cd spelers, floppy drive enzo ook een kleurtje. Die verschillende kleuren it vind ik niet zo mooi passen bij de rest.
Ik zelf heb voor mijn case de kleuren zwart en goud gekozen.
Ik zelf heb voor mijn case de kleuren zwart en goud gekozen.
Ik had gewoon nog een bus paarse verf staan (ooit gekocht voor mijn fiets, maar noot gebruikt; gewoon gehaald bij de klusmarkt).
De derde monitor is voor de 2e PC ....
Ik heb slechts een 17" en een 15".
Ik heb geen blowhole gemaakt omdat mijnkast behoorlijk wat 'gaten' aan de voorkant heeft.
De drives heb ik niet meegespoten omdat ik niet goed wist hoe dat te doen zonder dat er verf in de drive komt (iemand ideeen ?????)
De derde monitor is voor de 2e PC ....
Ik heb slechts een 17" en een 15".
Ik heb geen blowhole gemaakt omdat mijnkast behoorlijk wat 'gaten' aan de voorkant heeft.
De drives heb ik niet meegespoten omdat ik niet goed wist hoe dat te doen zonder dat er verf in de drive komt (iemand ideeen ?????)
Pagina: 1