Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch revolutionair voor die prijs:

gemiddeld € 699

en dan krijg je:

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=1489

Fujitsu Siemens Pocket Loox 600

--------------------------------------------------------------------------------
De nieuwe Fujitsu Siemens Pocket Loox 600 is een mooie en zeer krachtige handheld voor de ambitieuze gebruiker. De Intel processor levert de kracht - de batterij en het beeldscherm de functionaliteit. De geïntegreerde Bluetooth module geeft de Pocket Loox toegang tot draadloos internetten tot op 100 meter afstand van de receiver!

400 Mhz Processor
De Intel 400 MHz processor met XScale technologie levert de kracht om deze super-PDA optimaal te gebruiken. Film, muziek, zware bestanden of gewoon snel internetten behoren tot de mogelijkheden van deze Pocket Loox 600.

Bluetooth Class 1
De Pocket Loox 600 heeft een geïntegreerde Bluetooth Klasse 1 module. Dit betekent dat je de Pocket Loox op een Bluetooth draadloos netwerk kunt aansluiten en vervolgens een straal van 100 meter vanaf de receiver hebt om draadloos te e-mailen, internetten of om draadloos contact te hebben met een PC of mobiele telefoon.

Lange levensduur
Doordat de processor zorgvuldig omgaat met energie heeft de Pocket Loox een enorm lange levensduur. De Lithium-polymeer batterij laadt op tot 1520 mAH en heeft een standby-tijd van maar liefst 300 uur! De gebruikstijd is 12 uur, aanzienlijk langer dan de huidige PDA's in deze klasse.

Fantastisch Beeldscherm
Het TFT kleurenscherm heeft een ingebouwde lichtsensor. Deze regelt automatisch de helderheid van het scherm, waardoor het beeldscherm altijd leesbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdagold.com/img/hardware/large/FujitsuSiemens_Loox600_03.jpg

En, er kan ook zo'n supergave microdrive van 1 GB+ van IBM in, Ik zie heel veel toepassingen i.c.m. een Wi-FI draadloos netwerkje thuis!!! Goedkoper dan een Tablet PC en laptop. Doeltreffend voor beetje DIVx op school in de les, beetje muziek, msn op draadloss netwerkje thuis. beetje I-netten ....

TOCH ??

Voor de echte die-hards, alle echte specificaties: :*) :9~

Fujitsu Siemens Pocket Loox 600 compleet met
Cradle
Beschermhoes
USB sync kabel
2 Styli
AC Adapter
Software CD
Fujitsu Siemens Pocket Loox 600:
Bluetooth Class 1
SD/MMC + CF type II
400 Mhz Processor
Pocket PC 2002
Lange batterijlevensduur
Super LCD scherm

Specificaties

--------------------------------------------------------------------------------

Processor
Intel PXA250, 400 MHz

Geheugen
32 MB ROM, 64 MB RAM

Operating Software
Pocket PC 2002

Beeldscherm
240 x 320 Transflective TFT 65.536 kleuren touchscreen

omgevingslichtsensor

Geluid
ingebouwde microfoon en luidspreker

Interfaces
Bluetooth Class 1, tot 100 meter

SD -slot voor SD/MMC

CompactFlash slot Type II

Infrarood, IrDA; 115 kb

USB 1.1

RS232 seriele aansluiting

Afmetingen
132 x 82 x 17 mm

Gewicht
175 gram

Voeding
Lithium-polymeer oplaadbare batterij, 1520 mAh

Levensduur
Standby-tijd: 300 uur, Gebruikstijd: 12 uur

Wat vinden jullie ervan, ik ga binnenkort wat nieuwe spulletjes halen denk ik!

8)
_/-\o_

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Euhm...prachtig ding inderdaad, maar deze is al een tijdje uit hoor...

Verwijderd

Topicstarter
ken hem nu pas :P :9 :9~ :7

Verwijderd

Super mooi apparaat, heb de gelegenheid gehad om er mee te mogen werken. Veel beter dan compaq in mijn zins.. super

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 19:48:
Super mooi apparaat, heb de gelegenheid gehad om er mee te mogen werken. Veel beter dan compaq in mijn zins.. super
en waarom ??

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

400 Mhz Processor
De Intel 400 MHz processor met XScale technologie levert de kracht om deze super-PDA optimaal te gebruiken. Film, muziek, zware bestanden of gewoon snel internetten behoren tot de mogelijkheden van deze Pocket Loox 600.
Dat is weer complete onzin, het huidige PPC OS ondersteunt de XScale processor helemaal niet goed, hij is dus nauwelijks beter dan een 206 Mhz StrongARM. Je internet wordt er ook niet sneller van...

Misschien dat het volgdende PPC OS wel de kracht van de processor volledig benut...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Artcore
  • Niet online
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de volgende PPC versie. Ik heb er nog niks van gehoord, 't zal nog wel even duren voor dat dat uitkomt... dus voorlopig heb je nog niks aan je dikke 400 mhz proc.

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb een loox, dus mocht je gerichte vragen hebben, kom maar op!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je er ook mp3's op afspelen?

• Artcore
  • Niet online
Gump schreef op 10 November 2002 @ 22:00:
Kun je er ook mp3's op afspelen?
Ja :)

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De Dell Axim X5 is heeft (bijna) net zulke goede specs, maar gaat slechts 299 eurootjes kosten! Op 18 november komt hij op de markt!

http://www.dell.com/us/en/gen/topics/segtopic_axim.htm

Verwijderd

vind de loox maar nix, dat beeldscherm is helemaal brak. hij trilt namelijk. afvallertje als je het mij vraagt

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, onderbouw is wat meer waarom niet of waarom wel !! Trouwens, die Dell wordt wel erug goedkoop! Waar vinden we daar meer info over !??? 8)7

• Obi Wan Kinobi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:01

Obi Wan Kinobi

May The Force Be With You

ok gaafy ik las dat ik vragen over de loox aan jou kon stellen.
ok komt ie
hoe activeer ik mijn bleutooth op mijn loox 600
aangezien ik mijne overgenomen heb en er dan helaas geen boekjes bij geleverd worden,kan ik dus ook niet terugbladeren hoe ik een bleutooth connectie moet maken.

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?

Verwijderd

Op de zijkant van je Loox zit een knopje van je on/off kan schuiven (met bleutooth icoontje erbij). In je Loox zelf werk je met pocket plugfree met bleutooth.

Op de volgende site kan je pdf'jes vinden met de hanleiding van de Loox 600.
Pagina: 1