Toon posts:

WELKE HARDWARE MONITOR??!?!?!?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb een servertje staan om mijn internet te delen en een simpel ftp ding erop

Nu wordt ie omdat ie 24/7 aanstaat erg warm extra fannetjes maken te veel geluid
(ding staat op mijn slaapkamer)

Ik zoek een programma dat werkt op een ecs amd k7s5 moederbord met een amd athlon 1333 mhz cpu en windows 2000 advanced server + service pack 3.

Een soort ASUS PCPROBE dus die alles wat met temperatuur in de gaten houd en alarm maakt als het uit de hand loopt

:) :)

help help

thanks

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Gebruik de search en sloop je capslock er alsjeblieft af..... Dit is echt niet normaal...

[behulpzaammodus]
Probeer bijv. Motherboard Monitor.

Ennuh Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics alvast voor de zekerheid, hij staat nl. al in SeM :)
[/behulpzaam]

Verwijderd

mbm?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Een Athlon 1333 moet je gewoon goed koelen, zijn erg warme cpu's. Koop een paar goede stille case en een goede stille cpu koeler :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht.... en kon niets anders vinden dan programma's als freshdiagnose. die alleen kijken maar geen alarm geven :S and dat van die caps slaat nergens op

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

MBM kan wel degelijk alarms geven hoor :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je zou evetueel een programma kunnen gebruiken zoals CpuIdle, wat ervoor zorgt dat de processor zoveel mogelijk idlet :).

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zie de reply van m-m :)

en die caps slaan wel ergens op...

lees ff de FAQ, daar staat duidelijk in dat het not done is om schreeuwerig een topic te openen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.