Verwijderd
Het zou beter zijn dat de rest van de medelanders (ik schat 300.000 mensen) die nu in buitenlandse teams mee doen zich bij ons moeten aansluiten 
Het lijkt me namelijk sterk dat er maar 1300+ nederlanders mee doen met het koeien grazen.
Het lijkt me namelijk sterk dat er maar 1300+ nederlanders mee doen met het koeien grazen.
TwwT_Unexplained:
"door #koffie te annexeren schieten we naar 12 overall, 5 the day"
"door #koffie te annexeren schieten we naar 12 overall, 5 the day"
Verwijderd
300.000? Lijkt me sterk, totaal (wereldwijd) doen er namelijk maar 242.458 mensen mee
.
Het aantal mensen dat zichzelf nederlander noemt is 2.030.
Het aantal mensen dat zichzelf nederlander noemt is 2.030.
havana: Nee duh natuurlijk niet, we blijven op dezelfde plaats overall, alleen dagelijks staan we een stukkie hoger...
En ik vind t wel een goed plan, want t zijn nederlanders en zij zijn nu toch vergeleken met ons heel klein.
Alleen de kans dat ze t doen is 0.
En ik vind t wel een goed plan, want t zijn nederlanders en zij zijn nu toch vergeleken met ons heel klein.
Alleen de kans dat ze t doen is 0.
Leuk gerekend, Twwt, maar ik ben bang dat die vlieger niet opgaat. Als de #koffie leden overgaan naar DPC dan tellen alleen hun blokjes vanaf dat moment mee, niet de blokjes die al aan het #koffie team zijn toegekend. En voor zover ik weet, is het niet mogelijk om teams te retire-en.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Verwijderd
Mja, alleen heb ik dat ook geprobeerd met de HardClick Alliance, een team waar vrijwel alleen ikke in zat, en wat nog bijna 670.000 blokjes heeft staan. Niet gigantisch maar het zou zeker leuk zijn als dat bij DPC kwam. Mooi niet dat distributed.net dat deed dus
ik had hier ook is een topic over gemaakt en toenging het ook niet door dus waarom zou het nu wel doorgaan?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Laten we overgaan tot actie. Ik stuur die gasten wel een mailtje ik hou jullie op de hoogte.
Mijn mail aan kwark@hvu.nl :
Goedendag,
Zoals jullie weten doet DPC (Dutch Power Cows) het de laatste tijd uitstekend in de overall / daystats van het RC5 project van distributed.net. Toch hebben we meer "firepower" nodig. Op ons forum (http://gathering.tweakers.net) wordt er gesproken over een samenwerking met #Koffie.
Het lijkt ons namelijk leuk als #Koffie een subteam wordt binnen DPC, zodat we tesamen naar de top kunnen met het RC5 project. #Koffie wordt op deze manier elke dag opgenomen in de daily stats (na te lezen op www.tweakers.net ), en bovendien stijgt ons team waarschijnlijk aanzienlijk, voor ons beiden erg leuk.
Laten de krachten bundelen en op naar de top!
Graag jullie reactie!
Groeten,
Frank Jansen
Verwijderd
mm klinkt een beetje verwaand naar mijn idee..
doet me denken aan the borg die alles assimileert met het "behouden van de kwaliteiten van #koffie die worden toegevoegd aan ons collectief"
grtz Flash
doet me denken aan the borg die alles assimileert met het "behouden van de kwaliteiten van #koffie die worden toegevoegd aan ons collectief"
grtz Flash
/me vind dat we onszelf met zo'n brief best wel een beetje voor l*l zetten. Stel je eens voor dat wij een mailtje van AnandTech krijgen: "jullie kunnen ons toch nooit inhalen, dus vinden wij dat jullie maar allemaal naar ons team moeten komen", dan lachen wij hun toch ook uit??
Wel een duidelijk verschil: www.anandtech.com staat wel bovenaan, dus dat zou op dit moment erg vreemd zijn.
Verwijderd
Ik ben het er ook niet echt mee eens hoor.
Er wordt een mail gestuurd namens Dutch Power Cows en niet eens iedereen is op de hoogte, ik vind dat niet kunnen.
Er wordt een mail gestuurd namens Dutch Power Cows en niet eens iedereen is op de hoogte, ik vind dat niet kunnen.
Dat zou anandtech wel willen
.
Ze staan derde, en met hun huidige keyrate gaan ze /. voorlopig niet inhalen.
Ze staan derde, en met hun huidige keyrate gaan ze /. voorlopig niet inhalen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
Ik vind het echt een 'braak'mailtje.
Als ik #koffie was en ik zou zo'n mailtje krijgen, zou ik het uitprinten en er mijn kont mee afvegen.

Zal dus niet helpen, waarschijnlijk.
Als ik #koffie was en ik zou zo'n mailtje krijgen, zou ik het uitprinten en er mijn kont mee afvegen.
Zal dus niet helpen, waarschijnlijk.
Verwijderd
Hmm...ik heb nog even nagedacht (impressive, niet?).
Als een team-member van #koffie overstapt naar DPC, dan neemt hij al zijn blokjes mee (kijk maar naar wiho).
Dus als alle members van #koffie DPC joinen, dan verhuizen de blokjes gewoon mee.
Als een team-member van #koffie overstapt naar DPC, dan neemt hij al zijn blokjes mee (kijk maar naar wiho).
Dus als alle members van #koffie DPC joinen, dan verhuizen de blokjes gewoon mee.
Verwijderd
TwwT:
wiho had nog geen team gejoint, dan neem je alles mee..
als je al in een team zit dan gaat die stelling niet op
grtz Flash
wiho had nog geen team gejoint, dan neem je alles mee..
als je al in een team zit dan gaat die stelling niet op
grtz Flash
TwwT, lees dan ff dit antwoord uit de d.net FAQ:
Overtuigd?All blocks completed previous to your joining a team will become permanent property of the team you join first. If you wish to change teams, you may, however, all blocks will be owned by the team you were working for while completing them.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
/me en Jaws hebben nogal veel (en goed) contact met een nederlands gastje van D.net, ik denk dat als we het lief vragen de blokjes van #Koffie best op de DPC gezet kan worden. Maarjah dan moet #Koffie wel willen.... (kans is nihil).
Meeltje is trouwens
(no offense)...
Meeltje is trouwens
Havana, ik vind het zwaar niet handig van je dat je deze mail hebt gestuurd. Bovendien doend ze het toch niet, mar dat kon je zelf ook wel verzinnen...
En voor de mensen die denken dat dit voor de overall stats zin heeft: Luister in het vervolg maar gewoon de eerste keer meteen naar Ruben, OK?
Dombo's! 
De mensen achter #koffie zijn de 2 head sysbeheerders van XS4ALL trouwens en die schijnen erg eigenwijs te zijn...
En voor de mensen die denken dat dit voor de overall stats zin heeft: Luister in het vervolg maar gewoon de eerste keer meteen naar Ruben, OK?
De mensen achter #koffie zijn de 2 head sysbeheerders van XS4ALL trouwens en die schijnen erg eigenwijs te zijn...
Pagina: 1