Wat ik heb begrepen is mophun de sofware waarmee de T300 zijn spelletjes draait.
Voor meer info zie www.mophun.com
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom alleen SE met nieuwe firmware kan komen. Op esato is een topic waarin iemand zegt dat hij zelf zijn firmware heeft weten te flashen. Een officiele SE dealer is daarvoor dus niet nodig.
Dan zouden er toch handige programmeurs kunnen komen die zelf hun eigen firmware schrijven? Of misschien de makers van mophun wel.
Dan zal de garantie van je tel we weer vervallen... Maar mocht er iets kapot gaan en je tel werkt nog goed genoeg, dan zet je gewoon de originele firmware weer terug.
Ik las trouwens in een van de topics op esato dat ze mophun draaiende gehad hebben op een T68i, omdat de T68i en de T300 bijna dezelfde phones zijn hebben ze voordat de T300 gereed was al op de T68i mophun gezet zodat er getest kon worden.
SE moet dus al een firmware hebben liggen waar het ingebakken zit, misschien is die firmware niet geschikt om uit te geven. Maar het moet toch absoluut geen probleem zijn om hem dan geschikt te maken....