Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik dacht een keer gelezen te hebben dat Sony Ericsson bezig was met een firmware upgrade die Java aplicaties ondersteund.

Maar ik weet er verder niet veel vanaf en ik kan het topic niet meer vinden :(

Is dit waar dat er java ondersteuning aankomt? Dan is het echt een toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
ik denk niet dat er java voor de T68i (T68) uit komt volgens mij moeten ze dan ook de hardware veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:59

Korakal

Up up up!

Ik hoop niet dat dit verhaal net zo sterk is als diegene over de SMS-geluidjes... er zou 5 updates geleden ongeveer een mogelijkheid komen om die zelf in te stellen... ook niet dus :(

't Zou mooi zijn als het er komt, maar ik betwijfel het ernstig!

offtopic:
BTW cool icon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zou het heeeeeeeeeel vet vinden als het er komt! Maar ik ben ook bang van niet...

Ik heb ook SE al meerdere malen gemaild om te vragen of ze met een firmware update komen zodat de T68i net als de T300 nieuwe spelletjes aankan.
Hardwarematig zijn het volgens mij bijna dezelfde phones, dus dat zou toch moeten kunnen? Alleen geluid zou een probleem kunnen zijn omdat de T68i geen polyfoon geluid aankan, maar het oet toch niet moeilijk zijn om zo'n spel dan uit te brengen met geluid geschikt voor de T68i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
Korakal schreef op 10 November 2002 @ 16:43:
Ik hoop niet dat dit verhaal net zo sterk is als diegene over de SMS-geluidjes... er zou 5 updates geleden ongeveer een mogelijkheid komen om die zelf in te stellen... ook niet dus :(

't Zou mooi zijn als het er komt, maar ik betwijfel het ernstig!

offtopic:
BTW cool icon :D
Ik dacht dat ik het namelijk ergens gelezen had 2 weken geleden, maar ik kon het topic niet meer vinden :( dus het is alleen een vraag of het zou komen geen bewering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

OmniNaut schreef op 10 November 2002 @ 17:24:
[...]

Ik dacht dat ik het namelijk ergens gelezen had 2 weken geleden, maar ik kon het topic niet meer vinden :( dus het is alleen een vraag of het zou komen geen bewering
Nee dat had ik gezien... maar ik trek het originele topic al in twijfel :/

Check anders www.esato.com > forum eens, daar staan heel vaak dat soort dingen. Misschien daar gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 10 november 2002 @ 17:35:
[...]

Nee dat had ik gezien... maar ik trek het originele topic al in twijfel :/

Check anders www.esato.com > forum eens, daar staan heel vaak dat soort dingen. Misschien daar gezien?
Ik ben nu wel benieuwd naar het orginel tpic waar het beweerd wordt.... Dan moet die tweaker maar eens aan de tand gevoeld worden hoe hij aan die info komt.

Hoop niet dat ik nu valse hoop heb gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
Oscar Mopperkont schreef op 10 november 2002 @ 17:40:
[...]

Ik ben nu wel benieuwd naar het orginel tpic waar het beweerd wordt.... Dan moet die tweaker maar eens aan de tand gevoeld worden hoe hij aan die info komt.

Ik hoop het ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:20

DDX

Oscar Mopperkont schreef op 10 november 2002 @ 17:40:
[...]

zie 'het grote t68 topic' pagina 16 :

Ericsson T68 en T68i

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

http://www.esato.com/boar...=13487&forum=2#post168868

Het schijnt dus technisch te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik las in dat topic dat Mophun ook op de phone geinstalleerd zou kunnen worden... Ik heb wat spelletjes gezien die voor de T300 uitkomen, en die zijn best aardig. En mophun is dus nodig om die te draaien?

Het neemt maar 100kb in, die is zo vrijgemaakt imho, je gooit de suffe kaartspellen eruit, een paar thema's en heel wat foto's die je nooit gebruikt//bekijkt en je hebt veel meer dan 100Kb vrij.

Ik zou heel tevreden zijn als dat mophun erop komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

What the # ik mophun trouwens... OMG ik voel me bijna n00b :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 10 november 2002 @ 22:34:
What the # ik mophun trouwens... OMG ik voel me bijna n00b :X :X
Wat ik heb begrepen is mophun de sofware waarmee de T300 zijn spelletjes draait.

Voor meer info zie www.mophun.com

Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom alleen SE met nieuwe firmware kan komen. Op esato is een topic waarin iemand zegt dat hij zelf zijn firmware heeft weten te flashen. Een officiele SE dealer is daarvoor dus niet nodig.
Dan zouden er toch handige programmeurs kunnen komen die zelf hun eigen firmware schrijven? Of misschien de makers van mophun wel.
Dan zal de garantie van je tel we weer vervallen... Maar mocht er iets kapot gaan en je tel werkt nog goed genoeg, dan zet je gewoon de originele firmware weer terug.

Ik las trouwens in een van de topics op esato dat ze mophun draaiende gehad hebben op een T68i, omdat de T68i en de T300 bijna dezelfde phones zijn hebben ze voordat de T300 gereed was al op de T68i mophun gezet zodat er getest kon worden.
SE moet dus al een firmware hebben liggen waar het ingebakken zit, misschien is die firmware niet geschikt om uit te geven. Maar het moet toch absoluut geen probleem zijn om hem dan geschikt te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kunnen we niet op de één of andere manier een petitie starten dat ze iig dat mophun in de tel gaan bakken? Dat zou ik al een hele verbetering vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

*klein schopje*

Ben ik echt de enige die mophun of java op die phone wil zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

hmmm ik vind spelletjes niet interessant... geef mij dan maar java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 13 November 2002 @ 09:49:
hmmm ik vind spelletjes niet interessant... geef mij dan maar java!
Java zou ik ook heel leuk vinden! Maar hoe groot is zo'n java-engine eigenlijk?

Weet iemand dat? Want als die dingen groot zijn, dan gaat het er nooit komen, want dan hou je geen geheugen meer over.

Ik ben overigens bereid best wel wat geheugen in te leveren om java erop te hebben, er staan toch onzinnig veel plaatjes en spelletjes in waar je niks mee doet. Er kunnen ook nog wel wat themes uit, aan 1 heb je genoeg, als je wat ander wilt sluit je hem aan op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:20

DDX

of breng een T69i uit ofzo
met meer memory

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DDX schreef op 13 November 2002 @ 11:18:
of breng een T69i uit ofzo
met meer memory
En geef iedereen met een T68i de mogelijkheid om gratis te upgraden naar de T69i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Wat ik heb begrepen van de typenummering is dat T68i opvolger wordt T88i... maar dat zijn maar geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb Sony Ericsson maar weer eens gemaild om te vragen of ze nog mophun gaan verwerken in de firmware.
Eerst zeiden ze dat het niet kon... Toen mailde ik dat het volgens de makers van mophun wel kon en dat ze het zelfs getest hebben op de T68i....

Toen mailden ze me dat het in ieder geval niet op korte termijn gaat gebeuren :(

Enig positieve was, was dat ze dus eigenlijk lieten weten dat het idd mogelijk is.

Maar is er niemand die een e-mail adres heeft van een "hoog" iemand binnen SE? Dan kunnen we die een petitie sturen! Wij willen gewoon Java en Mophun! Ik iig wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 19 november 2002 @ 19:49:
Maar is er niemand die een e-mail adres heeft van een "hoog" iemand binnen SE? Dan kunnen we die een petitie sturen! Wij willen gewoon Java en Mophun! Ik iig wel....
Ik wil ook Java en Mophun! 8)
Ik ben wel voor zo'n petitie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
Wist ik maar een mail adresje :P

Ik wil ook java of mophun iig
Sign me in

En een groot topic starten in estato forums? daar komen toch wel veel mensen
Pagina: 1