Welke CD-(re)writer is goed voor audio CDs te branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:29
Wil binnenkort een nieuwe CD(re)writer kopen.

Ben op zoek naar eentje die vooral goed is met het branden van audio CDs.
Een van jullie een suggestie welke goed is?

Bedankt!

Verwijderd

Plextor, lite-on zijn topmerken. Tegenwoordig is elke writer in staat om goede cds te branden. Iedereen heeft zijn eigen favoriet. Gebruik de search maar eens :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:47

Korakal

Up up up!

http://www.cdrinfo.com/

Hier staan heel veel tests. Lees daar maar eens wat tussendoor! :)

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
Mijn all-time favourites: Plextor, ASUS en LG ..... de eerste is echte top maar wel wat duurder. De andere twee erg goed en erg betaalbaar.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mijn all-time favourite : lite-on niet duur goede prestaties :)
maar zo heeft iedereen ze eigen voorkeur :)
het maakt voor het maken van een copie niet zoveel uit welke je neemt tegenwoordig :)
kijk gewoon voor een mooie aanbieding, en lite-on is zo wie zo al goedkoop ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Plextor!

Maar een goede audio CD branden kan eigenlijk alleen als de RIP goed/perfect is uitgevoerd! Dus een goede AudioCD-RIPper (lees: CD-ROM-speler) is eigenlijk veel belangrijker. Daarna maakt t niet veel meer uit wat voor brander je er aan hangt...

Voor mooie aanbiedingen kun je t beste ff op een pc-beurs kijken :9~ Heb laatst op de pc-dumpdag een Philips gekocht (<50 eurootjes) met 8 Mb buffer :9~ Die deed t RIP-werk en burnen errug goed :+ en snel...
Maar voor oudere CD's grijp ik toch het liefste terug op mijn Plextor 32x + 4x2x20 setje (SCSI!). De kans dat die er naast zit is praktisch 0!

Verwijderd

Ik ben zelf erg tevreden over mijn laatste aankoop, een Yamaha 20x10x40x met firewire aansluiting. Dezelfde drive is ook te krijgen als normaal intern IDE-apparaat. Voor een goedkopere oplossing zou ik zeker eens naar Lite-on gaan kijken.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat wordt dus Plextor, Lite-on, Asus, LG, Philips of Yamaha..

Suc6 met het het lezen van reviews en het maken van jouw éigen keuze :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.