Aanbieding Videotheek

Pagina: 1
Acties:

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 17:01
Wij zijn thuis nog steeds niet in het bezit van een DVD speler. Nu komt de videotheek met een aanbieding, ik denk dat het wel wat is. Maar wil graag even jullie mening horen :)

De actie ...
Op 1 november start een 2 maanden durende actie bij FILMstation waarbij je voor slechts 199 Euro een huurtegoed van 100 Euro ontvangt plus een Hiteker DVD-speler.
Dit is dé kans om een prima DVD-speler te kopen voor nog geen 100 Euro!

Specificaties HITEKER DVD-speler HE1600
regiovrij
dolby digital
DTS
geschikt voor DVD, VCD, SVCD, CD en MP3
geschikt voor karaoke
slim line design
1 jaar volledige garantie

Actievoorwaarden
deze aanbieding is geldig in de actieperiode van 1 november t/m 31 december 2002.
de actie geldt alleen voor leden van FILMstation.
het huurtegoed wordt van kracht bij levering van de DVD-speler en betaling van het volledige bedrag van 199 Euro.
op de DVD-speler zijn de garantievoorwaarden van Hiteker van toepassing.
het huurtegoed is onbeperkt geldig maar alleen te besteden bij de vestiging waar men de aankoop en betaling heeft gedaan.
het huurtegoed is niet overdraagbaar aan derden.
FILMstation behoudt zich het recht voor om i.p.v. de Hiteker HE1600 een gelijkwaardige DVD speler te leveren.
actie is niet voor alle FILMstation-vestigingen van toepassing; kijk op onze site bij jouw FILMstation of deze actie daar van toepassing is.

Afbeeldingslocatie: http://www.filmstation.com/acties/hiteker%201600/filmstation_poster_200.jpg

Feyenoord!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

tja bij de mediamarkt heb je ook een dvd speler voor 99 euro en bij de blokker voor 89 euro :)
dan zit je ook niet vast aan die 100 euro huur tegoed :)
en je hoeft niet gelijk 199 euro neer te leggen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:13

lordsnow

I know nothing

Er zijn zat DVD spelers te krijgen voor rond de 90 - 110 EURO.

Dit is gewoon een marketing truc zodat ze die 100 EURO huur-tegoed binnen krijgen. JIJ verdient er niks aan.

Als je een DVD speler zoekt, moet je gewoon op zoek gaan en je niet laten opshepen met een of andere machine die toevalig in een actie is. ('t kan natuurlijk dat de Hiteker een hele goede is, en dat dit dus een prima actie is.. ik bedoel alleen maar dat je ff moet kijken of die Hiteker goed is of niet, en of er voor een soortgelijk bedrag andere (betere) spelers te krijgen zijn).

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
lordsnow schreef op 10 november 2002 @ 16:34:
Er zijn zat DVD spelers te krijgen voor rond de 90 - 110 EURO.

Dit is gewoon een marketing truc zodat ze die 100 EURO huur-tegoed binnen krijgen. JIJ verdient er niks aan.

Als je een DVD speler zoekt, moet je gewoon op zoek gaan en je niet laten opshepen met een of andere machine die toevalig in een actie is. ('t kan natuurlijk dat de Hiteker een hele goede is, en dat dit dus een prima actie is.. ik bedoel alleen maar dat je ff moet kijken of die Hiteker goed is of niet, en of er voor een soortgelijk bedrag andere (betere) spelers te krijgen zijn).
laat dat nou net zijn vraag zijn of hiteker een goede dvdspeler levert ;)
marketing of niet, je zegt als reactie op zijn topic dat hij dit topic moet openen :D

Verwijderd

een vriendin van mij heeft ook een Hiteker, zo'n beetje de zelfde specs, leuk dingie.... volgens mij had ze hem ook gekocht via of van een videotheek, ik zou toch gaan voor eentje uit een winkel zodat je niet met die 100 Euro huurtegoed zit (of je moet al regelmatig Video'tjes huren, dan maakt het niet uit natuurlijk)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb zelf ook een Hiteker en het is een perfect ding, het beeld is goed, geluid ook en hij speelt echt alles :) (behalve divx ;) )

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Mij lijkt het wel een goede deal. Jij kan lekker dvd's gratis huren / inbegrepen in de koop zodat je dat apparaat lekker kan gebruiken. En als iets niet afspeelt kun je altijd gaan zeuren bij de videotheek. (ze kunnen dan niet zeggen dat het aan je dvd-speler ligt tenminste).
Mijn videotheek in Maastricht heeft een soortgelijke actie, een dvd speler voor rond de 200 euro (sony, dus wel betere kwaliteit) en daarbij dus nog een JAAR dvd 1 dvd per week huren (4 euro X 52 = 208 euro) dus dat is ook niet zo'n slechte deal...

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 17:01
Dat huurtegoed komt zowiezo wel op :D

Denk dat ik er maar 1 ga halen dan :)

Feyenoord!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:09
Kijk eerst maar even de voorwaarden goed door, dat je niet je huurtegoed binnen een maand moet opmaken anders betaal je je alsnog een buil

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Hier in Ede hebben we stuk betere aanbiedingen.

Je koopt bijvoorbeeld een dvd-speler voor 90 euro bij de kijkshop, en dan heeft de videotheek de volgende aanbieding:

Geld op je huur-saldo storten wordt verdubbeld !!

Pleur je daar 100 euro heen, kan je lekker voor 200 euro huren......

Betere deal toch ?

Verwijderd

ik zou bij de kijkshop kijken naar die vestel die heb ik ook en die vreet echt alles en is regio vrij. heb ie geen huurtegoed.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:20
Famoso schreef op 10 november 2002 @ 20:05:
Ik heb zelf ook een Hiteker en het is een perfect ding, het beeld is goed, geluid ook en hij speelt echt alles :) (behalve divx ;) )
Die kan je branden als (S)VCD :z

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

internetinfo schreef op 11 november 2002 @ 17:22:
[...]

Die kan je branden als (S)VCD :z
Dat kan ja, maar dan is het een svcd en geen divx.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Famoso schreef op 11 November 2002 @ 20:56:
[...]

Dat kan ja, maar dan is het een svcd en geen divx.
:o

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1