in de compatability guide komt dit bord niet voor bij de 'compatible' en 'not compatible' moederborden?
heeft iemand ervaring met deze combinatie?
heeft iemand ervaring met deze combinatie?
Ik daar ook al een paar keer naar gevraagt over e-mail en (voor verschillende mobo's) bv bij een MAX2 zeggen ze van; kijk maar naar de MAX terwijl dat kwa lay-out een compleet ander mobo is. Bij de andere zeiden ze gewoon dat ze dat niet wisten. Het beste is ff om op google naar Alpha pal 8045 + gewenste mobo te zoeken en dan kijk je of je gasten vind die zo'n combinatie hebben.EmilneM schreef op 11 november 2002 @ 20:03:
weet iemand waar ik kan vinden op welke mobo's de alpha pal8045 past? op de alpha site staat een lijstje dat al lang niet meer actueel is. wil vooral weten of deze heatsink op de epox ep-8k9a of 8k3ae past.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd

bedankt voor je reactie, maar 4 gaten rond de socket wil nog niet zeggen dat de alpha, die bekend staat als één van de grootste cpu-heatsinks, op het mainboard past.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 22:22:
Nah dan ga je naar google, en zoek je een plaatje ervan, en tada:
[afbeelding]
En wat zie je dan? 4 gaten rond de socket!!!![]()
![]()
![]()
HIJ PAST YEAH!!
(die is de +, maar als je gewoon wat sites afgaat waar ze ém verkopen, dan kan je ook plaatjes kijken, en ja hij past)
heb ze al gemaild maar nog geen antwoord, en vraag me af of ze het ook weten....neem aan dat ze niet alle heatsinks op het bord testen.Enforcer schreef op 11 november 2002 @ 22:56:
Epox emailen denk ik dan als niemand het kan bevestigen, die gasten weten ut in ieder geval zeker ?!
In ieder geval op de Epox 8K3A past ie wel (heb um zelf ook, zie specs)

[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 11-11-2002 23:26 . Reden: duidelijkere pics ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
freestyler?? wat kan je?kleinelievewolff schreef op 12 November 2002 @ 16:04:
Ik heb zelf een Epox 8KTA3+ en daar paste hij ook net niet op. Het wegdremelen van een hoekje van de heatsink was echter genoegDan heb je alleen je fan maar met 3 schroeven ipv 4 aan de heatsink vastzitten, maar dat mag de pret niet drukken.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
welke heb je precies liggen?patryk schreef op 12 November 2002 @ 20:29:
heb er nog een liggen. iemand nog interesse?
stap over naar p4 namelijk
you've got maileliminator007 schreef op 12 november 2002 @ 21:48:
mail mij even op eliminator@home.nl ben sinds 2 dagen in het bezit van de bekende koperen zalman waaier maar veel mensen zeggen dat die totaal nie geschikt is voor overklokken...
Verwijderd
en waar baseer je dat op?? allebei de gevraagde types staan er niet tussen (niet bij compatible en niet bij not compatible......Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 12:23:
http://www.micforg.co.jp/en/mb_inf_pal8045e.html#epox
Compatibility chart, volgens mij is hij compatible. gefeliciteerd.. alpha rules
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq