Meeste topicstarters in de search posten uiteindelijk niet hun antwoord
Gast win95, Host 98se.
Alles geinstalleerd, en ik heb er een speciale kabel voor
Ik zet ze bijde aan, vervolgens maken ze verbindign met elkaar, en ze reageren dus ook. daarna gaan ze wachtwoorden controlleren (ingesteld op 'qwerty') ik tik dat in op de gast. en dan verbreekt hij de verbinding.
In het venster om wachtwoord in te tikken op de gast moet ik intikken:
-naam:
-wachtwoord (qwerty)
-aanmeldingsdomein: ?wat moet hier?
Ik wou het ook al tussen winxp en win95 proberen, maar winXp geeft me alleen de mogelijkheid om voor paraelle poort te kiezen, geen serieel
Kabel is goed, heb hem eerder getest.
voor de zeikers onder ons, een goedkoop pcmcia netwerkkaartje ben ik nog niet tegengekomen, en voor 50mb ga ik niet een 90€ duur 3com 2e hands kaartje kopen
tevens, voor de search roepers, probeer het antwoord eens te vinden dan
Wat moet ik intikken bij aanmeldings domein
Gast win95, Host 98se.
Alles geinstalleerd, en ik heb er een speciale kabel voor
Ik zet ze bijde aan, vervolgens maken ze verbindign met elkaar, en ze reageren dus ook. daarna gaan ze wachtwoorden controlleren (ingesteld op 'qwerty') ik tik dat in op de gast. en dan verbreekt hij de verbinding.
In het venster om wachtwoord in te tikken op de gast moet ik intikken:
-naam:
-wachtwoord (qwerty)
-aanmeldingsdomein: ?wat moet hier?
Ik wou het ook al tussen winxp en win95 proberen, maar winXp geeft me alleen de mogelijkheid om voor paraelle poort te kiezen, geen serieel
Kabel is goed, heb hem eerder getest.
voor de zeikers onder ons, een goedkoop pcmcia netwerkkaartje ben ik nog niet tegengekomen, en voor 50mb ga ik niet een 90€ duur 3com 2e hands kaartje kopen
Wat moet ik intikken bij aanmeldings domein