Wat is er mis met deze scan? Defect of.....?

Pagina: 1
Acties:

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Een vriend van mij heeft deze week een scanner geplaats (volgens mij een HP Scanjet 3500c).

Nu gingen de eerste paar scans goed, maar gisteren waren zijn scans 'blauwig'' en nu zien ze er heel erg grijs uit.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn? :? Volgens hem heeft 'ie niets aan de scanner instellingen veranderd....

Alvast bedankt! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.comtronics.nl/images/rare_scan.jpg

Verwijderd

Een bekend probleem met oude HP scanners is dat de hardware in de scanner kapot gaat. Dan krijg je van die rare scans. Jouw scan ziet er net zo uit als die van een vriend van mij had. Hij heeft op 't www gezocht naar het probleem en het bleek dus een bekend hardware probleem te zijn. gevolg: scanner vervangen.

Verwijderd

lijkt wel of de scankop niet helemaal lekker meeloopt

ik neem aan dat die strepen niet op het orgineel zaten :?

zit de lock knop misschien half vast ofzo ? (de knop onder de klep voor transporten van de scanner)

Verwijderd

Voor de zekerheid zou je nog kunnen proberen alle scanner instellingen te wijzigen naar default en een andere applicatie gebruiken om een scan te maken.

Maar het ziet ernaar uit alsof het lampje een beetje kaduuk is.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Het is een gloednieuwe scanner. en het origineel behoort een wit veel papier met zwarte tekst te zijn......

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 16:42

Dries Arnolds

*bling bling*

Als ie gloednieuw is zou ik gewoon van de garantie gebruik gaan maken. Wel zo handig, want dit lijkt op een hardwaredefect.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 14:57
Uh.. waarom staat dit topic in WG???

Anyway: ff op een andere PC proberen of t niet aan de software ligt, en anders: retour toko, dan issie kapoet

Verwijderd

als het viia je printer poort loopt dan zou ik effe je paralellen poort instellingen effe na kijken die moet dan op epp staan dit verwerkt meer data
Pagina: 1