Toon posts:

[mem] Compaq Presario 1507 (notebook)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Compaq Presario 1507 notebook heeft een SO-DIMM van Samsung (256 MB DDR, PC 2100, CL 2.5).

Er is nog een bankje vrij en het boekje van Compaq verteld dat het geheugen tot maximaal 1 GB opgehoogd kan worden.

Mijn vraag:
Kan ik een willekeurig merk (Dane-elec of Kingston) aanschaffen met dezelfde specs of moet ik speciaal Compaq geheugen kopen? Iemand hier ervaring mee?

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Mijn ervaring is met Compaq dat als je wilt uitbreiden op geheugengebied altijd Compaq geheugen moet gebruiken. In je boekje of op de support site van HP zal dit zeker uitgelegd moeten staan.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Check eens wat memory configurators zoals die van t.net of anderen als deze of deze

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
rAcEr schreef op 10 november 2002 @ 17:16:
Mijn ervaring is met Compaq dat als je wilt uitbreiden op geheugengebied altijd Compaq geheugen moet gebruiken. In je boekje of op de support site van HP zal dit zeker uitgelegd moeten staan.
In het boekje staat het niet, anders zou ik het natuurlijk niet vragen :)

Heb bij de mem wizard van Informatique gezien dat er Dane Elec mem in zou kunnen, wellicht aan Compaq normen aangepast. Ik denk dat ik het zekere voor het onzekere neem en voor dat geheugen ga kiezen.

Thanks anyway!