[HDD]Hdd led brandt continu door

Pagina: 1
Acties:

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 22:52
Sinds een een 2e harde schijf heb geinstaleerd van maxtor(andere is van compaq) gaat mijn Hdd activity ledje nooit meer uit.Hoe komt die vage probleem?Overbelasting?De maxtor=40,8gb, de compaq=11 gb, Werk met windows Xp, Amd Athlon 550 mhz,Moederbord onbekend(zit bij een compaq 7934)

If it aint broke, fix it till it is!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je niet aan het LED kabeltje geprutst? Want wanneer die andersom zit aangesloten, dan blijft de LED idd wel branden :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

euh, als je de led verkeerd aansluit zal hij het volgens mij juist niet doen (het is immers een diode :? ) Doe de pc het verder wel goed?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

BalusC schreef op 10 november 2002 @ 15:22:
Heb je niet aan het LED kabeltje geprutst? Want wanneer die andersom zit aangesloten, dan blijft de LED idd wel branden :)
jij bent in de war met de led van een floppydrive als je de interface kabel verkeerd om doet. Als je de aansluiting van de led omdraait gaat de led niet branden, zoals Spider idd. zegt.

Venixr probleem zit dus ergens anders. Ik heb dit probleem ook eens gehad met een IBM aptiva. Met 2 disken en 2 cd drives bleef de led ook branden. Verder geen problemen gehad ermee, dus heb ik het altijd zo gelaten.

Verwijderd

Ik heb dat ook , verder geen last van , dus ik heb het ook zo gelaten !

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:22
zit het stekkertje van de hdd wel op de goeie pennetjes?
check het boekje van het moederborrd dan maar even

• Venxir
geen mod of draadjes geswitched,en ik heb geen moederbord boekje want compaq=crap!,maar het is toch handig als je ooit een leuke hdd led mod wil doen(knight rider style) ofso.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Spider.007 schreef op 10 November 2002 @ 15:24:
euh, als je de led verkeerd aansluit zal hij het volgens mij juist niet doen (het is immers een diode :? )
Ja, je hebt gelijk. Ik was even niet helemaal helder, excuse me.

• Venxir
zal wel weer aan dat knake compaq liggen

Pagina: 1