Assume there are no rules and it's one big free for all
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
wat voor OS heb je nu en vroeger
wat voor soundcardje heb je
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ja inderdaad, ik heb ook de FPS-1000 en ik heb geen last van een slaapmodus. Welk setje heb je?FastBunny schreef op 10 November 2002 @ 18:12:
Zal wel niet de FPS1000 zijn, want degene die ik heb van Cambridge SoundWorks (Creative Labs) blijven gewoon aan en hebben geen slaapmodus
Deze is het
Met een ander 5.1 speaker setje geen enkel probleem.
Volgens mij zijn er ook verschillende versies van, met deze heb ik ook soms last van radio zenders die hij oppikt.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Als je het geld ervoor hebt...Alpha-sphere schreef op 10 november 2002 @ 21:44:
Ik ga maar de Logitech Z680 halen dit schiet niet op en dan kan ik ook genieten van Dolby bij m'n dvd's
Maar doe in godsnaam die FPS 1000 de deur uit, ik heb hetzelfde gedaan en heb nu tijdelijk mijn stereo aan de pc hangen, want uit die FPS 1000 komt zulk lelijk geluid... Als je eenmaal wat beters gehoord heb, wil je echt nooooit meer terug naar dat blikkerige geluid van die speakertjes.
Kijk ook voor de gein even of je daadwerkelijk 5.1 wil, anders is de Logitech Z-560 een goede aanrader (4.1).
Lijkt wel verdomd veel op mijn setje, maar die laat ik s'nachts ook gewoon aan en als ik mijn pc opstart heb ik gewoon meteen weer normaal audio hoorAlpha-sphere schreef op 10 november 2002 @ 19:47:
Het is de PCworks 4pointsurround van creative
Deze is het
[afbeelding]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Dat is de FPS 1000. Ik snap er niks van. Een slaap stand bij de speakers nog nooit van gehoord. Het kon ook wel eens software geregeld zijn... Ik heb ze wel eens de hele avond aan staan. Maar de volgende morgen werken speakers wel.Alpha-sphere schreef op 10 November 2002 @ 19:47:
Het is de PCworks 4pointsurround van creative
Deze is het
[afbeelding]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Staat je geluidskaart zo dat ie in 'slaapstand' uitgeschakeld mag worden ?
Ik had echter het geluk dat mijn Subwoofer niet goed was afgeschermd, ik kon radiozenders horen (dacht eerst dat het de buren waren
Via creative toen een nieuwe sub gekregen probleem was weg en geen slaapstand meer.
Misschien is het een eenvoudig cirquit wat je kan verwijderen.
What if this weren't a hypothetical question?
LOL, dit heb ik ook gehad, heb nog als een debiel die draden met zo'n magneet ring lopen afschermen en de draden ingekort, maar nee hoor, nix hielpTrekY11 schreef op 12 november 2002 @ 13:56:
Dit is van bepaalde series een feature, ivm EPA regels in US moesten die dingen na tijdje uitgaan, ik had deze versie ook en werd er gek van.
Ik had echter het geluk dat mijn Subwoofer niet goed was afgeschermd, ik kon radiozenders horen (dacht eerst dat het de buren waren).
Via creative toen een nieuwe sub gekregen probleem was weg en geen slaapstand meer.
Misschien is het een eenvoudig cirquit wat je kan verwijderen.