9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Staan er niet in. Maar toch worden de ads geblocked.blackd schreef op 10 november 2002 @ 14:29:
adserver.tweakers.net en adserver.webads.nl uit je block list halen?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
In de logfiles van norton staat dat hij ze geblocked heeft. Dus dan neem ik aan dat hij dat gedaan heeft.eMAeRCe schreef op 10 November 2002 @ 14:31:
Kijk eerst ff of ze wel door norton geblokt worden, door hem ff uit te schakelen.
De hostfile is geheel leeg. (Op de localhost na dan)blackd schreef op 10 november 2002 @ 14:32:
Misschien staan die twee servers wel in je HOSTS file, van kazaa lite, ipv NIS2003
Dat gedaan?Modify or remove an Ad Blocking string
If you later decide that an Ad Blocking string is too restrictive,not broad
enough,or not appropriate,you can change or remove it.
To modify or remove an Ad Blocking string
1 Open Norton Internet Security.
2 At the top of the Security Center window,click Options >Internet
Security .
3 On the Web Content tab,on the Ad Blocking tab,do one of the
following:
2 To modify or remove a string in the (Defaults)list,click
(Defaults).
2 To modify or remove a site-specific string,click the site ’s name.
4 In the HTML string list,select the string that you want to change.
5 Do one of the following:
2 To modify a string,click Modify ,then type your changes.
2 To remove a string,click Remove .
6 Click OK .
Dit werkt. Mijn dank.blackd schreef op 10 November 2002 @ 14:34:
[...]
Modify or remove an Ad Blocking string
If you later decide that an Ad Blocking string is too restrictive,not broad
enough,or not appropriate,you can change or remove it.
To modify or remove an Ad Blocking string
1 Open Norton Internet Security.
2 At the top of the Security Center window,click Options >Internet
Security .
3 On the Web Content tab,on the Ad Blocking tab,do one of the
following:
2 To modify or remove a string in the (Defaults)list,click
(Defaults).
2 To modify or remove a site-specific string,click the site ’s name.
4 In the HTML string list,select the string that you want to change.
5 Do one of the following:
2 To modify a string,click Modify ,then type your changes.
2 To remove a string,click Remove .
6 Click OK
Dat gedaan?
/Edit
Nog niet 100% maar ik weet nu waar ik het kan zoeken. Sommige ads worden nog geblocked.
Ik heb nog steeds een heleboel ads niet op tweakers.net
Mwoa. Waarom zou je de ads niet willen zien? Kost geen extra ruimte oid en je doet iets terug voor de info en leuke tijd - zie ook de beginpost van bolke. Bij sommige sites kan ik het me heel goed voorstellen vanwege vele popups en knipperende pr0n ads (welk ook ik block), maar ik vind het hier nou echt geen kwaad kunnen. Daar komt bij dat tweakers.net het niet echt waardeert als je ze blocked
Maar laten we deze discussie niet hier in het topic houden.
Ontopic:
pingen naar adserver.tweakers.net en adserver.webads.nl gaat nu wel goed? Verder kan je misschien checken of het niet bijv. alle flash ads of animated gifs zijn die je niet ziet verschijnen. Animated gifs kan je aanzetten in de advanced settings van IE. (Of gaat het echt alleen om de ads)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb het alleen oover de ads van tweakers.net die ik wil zien. De rest mag mij gestolen worden. (zie ook de FAQ van GoT)
PS. Het werkt nog steeds niet 100%
Je hebt gelijk. Daar kom ik ook niet meer op.Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 10:42:
Je komt dus ook niet www.startpagina.nl want die vereist ads.
Ik ben er mee gestopt. Dan maar geen ads op tweakers.net. Sorry MODjes
Ik heb bij alle twekers.net sites (WWW, Gathering en adserver) de "/" permit gegeven. Nu werkt het goed. Ik had eerst "/adserv" ingetiepd maar dat werkte niet goed.
Verwijderd
Als jij in Norton een site blockt dan heb je het hele IP van die site te pakken en zal er nooit meer een site vanaf dat IP weergegeven. Dat geldt ook voor plaatjes! De HOSTS file blockt enkel de aangegeven site!
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 08:05 . Reden: Beetje vergeten... ]
Verwijderd
In NIS 2003 zit een ad-blocker. Hierin staan diverse instellingen in.Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 22:09:
Waarom in Norton blokkeren? Waarom niet een HOSTS file van internet halen en vanaf daar alle ads.nogwat.nl blocken???
Als jij in Norton een site blockt dan heb je het hele IP van die site te pakken en zal er nooit meer een site vanaf dat IP weergegeven. Dat geldt ook voor plaatjes! De HOSTS file blockt enkel de aangegeven site!