Toon posts:

[ADSL]alcatel usb modem naar ethernet modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Na een herinstall van windowsXP heb ik weer enorm veel gedonder met mijn geweldig goede alcatel usb ADSLmodem.. Ik kan wel inloggen, maar het dan geen dataverkeer (behalve als je tig keer de software de-installeerd ed)

Dus ik heb er genoeg van hij gaat op de brandstapel.. :r :r

Nu vroeg ik mij alleen af als ik een Adsl modem/router/switch ga kopen, moet ik dan de kabel (en het plugje) ook aanpassen? of zit er op zon router ook een aansluiting voor een analoge adsl verbinding? (heb nu een kat-5 kabel van splitter naar pc lopen)

Verwijderd

dat lukt je niet ik zelf alles geprobeerd maar die sh*t planet :( :r of de nog ergere kpn :r willen niks voor je doen. :(

van die kabel je kan als je de speedtouch home modem gebruikt met apparte router kan je deze kabel blijven gebruiken anders moet je er een breder plugje op zetten rj 45

Verwijderd

Topicstarter
uhmm

Ik wil een adslmodem/router/switch gaan kopen (analoog) dus dan zou in theorie mijn kabel gewoon erop kunnen passen niet?

btw, planet EN kpn zuigen hard.. als het gaatom klanten service.. errug ruk..

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Welke kabel bedoel je precies ?

Die van de telefoon ? het rj11 plugje ?
Die is namelijk gewoon hetzelfde bij een ethernet modem, dat kan je gewoon omwisselen.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is een "gewoon" plugje (analoog) was dat niet een j11 of zo? in ieder geval een klein plugje (geen utp achtig blokkie :) )

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 23:21:
nee dat is een "gewoon" plugje (analoog) was dat niet een j11 of zo? in ieder geval een klein plugje (geen utp achtig blokkie :) )
Ik begrijp nog niet wat je bedoelt.
Zou je eens een duidelijke uitleg willen geven, waar je het over heb.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

je kan gewoon hetzelfde kabeltje gebruiken.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
oki thanx...

BESTELLEN MAAR!! :P

Eindelijk van het geneuzel met een usb neukende modem af.. klote dingen..

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
routershop.nl ?
Pagina: 1