Programma's gezocht

Pagina: 1
Acties:

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:12
Ik heb sinds kort mijn keyboard met een midi kabel aangesloten op mijn pc. Ik ben nu al een een tijdje bezig met fruityloops alleen ik zou graag een keer een ander programma willen gebruiken.

Nu heb ik reason al geinstalleerd maar ik vind dit programma veel te ingewikkeld. Het lukt me niet eens om met dat programma geluiden uit mijn keyboard te halen :( Nu heb ik gehoord dat qbass een erg leuk programma is voor midi alleen ik heb gezocht naar qbass en ik heb echter niks kunnen vinden (op de hemkade in zaandam na ;)) Schrijf ik dit verkeerd of kan ik gewoon niet zoeken :?

Zijn er verder nog software aanraders op het gebied van midi ??

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Rebirth?

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:15

Eraser127

Nijkerk

OhMyGod schreef op 10 November 2002 @ 14:21:
Ik heb sinds kort mijn keyboard met een midi kabel aangesloten op mijn pc. Ik ben nu al een een tijdje bezig met fruityloops alleen ik zou graag een keer een ander programma willen gebruiken.

Nu heb ik reason al geinstalleerd maar ik vind dit programma veel te ingewikkeld. Het lukt me niet eens om met dat programma geluiden uit mijn keyboard te halen :( Nu heb ik gehoord dat qbass een erg leuk programma is voor midi alleen ik heb gezocht naar qbass en ik heb echter niks kunnen vinden (op de hemkade in zaandam na ;)) Schrijf ik dit verkeerd of kan ik gewoon niet zoeken :?

Zijn er verder nog software aanraders op het gebied van midi ??
om geluiden UIT je keyboard te halen moet je in Reason ergens bij 'output' wel 'MIDI OUT' kiezen, en het is Cubase ipv. qbass

suc6 :)

My Discogs

Verwijderd

ik weet niet of dit topic ook voor andere programma's is, want ik zoek een programma waarmee je iso of bin bestanden kan selecteren en dat je pc het dan als aparte cd-drive ziet. Ik heb ooit zo'n programma gehad, maar weet niet meer hoe die heet, heb al wat gezocht op internet, maar heb niets gevonden.