Compaq 5221 moederbord chipset

Pagina: 1
Acties:

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 10:36
Google wees weinig uit.. ik ben op zoek naar de moederbord chipset van de Compaq Presario 5221. Ik kan nu niet bij de PC komen, dus kan het niet nakijken... ik weet dat er een AMD K6/2 380 inzit... waarschijnlijk is het dus of een oude VIA-, of een Ali-chipset.

Toevallig iemand die dit weet of kan achterhalen?

Jaap

Verwijderd

Kijk bij de systeemapparaten in het apparaatbeheer, daar staat het.

Waarschijnlijk zit er een VIA-chipset in, aangezien ik nog geen Comprak K6-2 machines heb gezien met ALi chipset

• J.apiooo
Ik kan juist niet op de PC... dat is even het probleem. VIA... hmmm... zijn de VIA 4-in-1 drivers ook voor een SuperSocket7 chipset relevant?

Jaap

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

J.apiooo schreef op 10 november 2002 @ 18:05:
Ik kan juist niet op de PC... dat is even het probleem. VIA... hmmm... zijn de VIA 4-in-1 drivers ook voor een SuperSocket7 chipset relevant?
Als je er niet fysiek of softwarematig bij kunt: wachten en meer info posten als je dat wel kunt.

4-in-1 drivers zijn zeker vanaf de VP3 relevant, wat ook een So7 chipset is. Daarvoor (VP2, VPX, VP) weet ik het niet zeker.

Ik heb met flink gegoogle geen duidelijk info over de 5220 kunnen vinden, maar iets op de Hauppauge site wees erop dat het allicht een Via MVP3 bevat, in welk geval je dus 4-in-1 moet hebben.

Maar goed, Compaq werkte ook met SiS en Ali chipset, die dus duidelijk andere drivers nodig hadden. Ik zou zeggen, ga naar die bak kijken en dan praten we verder :z

Oslik blyat! Oslik!

• J.apiooo
Roger that :)

Jaap