Battlefield 1942 lan probs

Pagina: 1
Acties:

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Afgelopen nacht hebben we op een LAN-party een poging gedaan om Battlefield 1942 over LAN te spelen. Als de een een server opstarte, zagen de anderen seze, maar bij joinen kwam er een foutmelding dat er geen verbinding gemaakt mon worden. We hebben het getest met verschillende PC's als server, na nieuwe installs e.d. . Geen resultaat. Heeft iemand een idee wat het was?

PS Zowel met als zonder de 1.1 patch.

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Vertel eens:
• Welke Windows
• Wat voor computers? (Specs enzo)
• Drivers al geprobeerd?
• Andere patches
• Wat voor error

The devil is in the details.

Verwijderd

Zou ik moeten wachten tot vanavond ... mijn collega's zijn nu nog aan 't lannen ... alleen ben er niet bij :'(

Welke foutmelding kreeg je of wat gebeurde er nadat het joinen werd geweigerd?

• eatme
  • Nu online
OS: 98se en XP door elkar heen beiden als server en client getest.

Specs: Van PIII-500 tot Athlon XP 1800

Drivers: Leuke vraag, maar waarvoor ?

Error: "Error connecting to Server" o.i.d. Geen extra info over wat de oorzaak was.

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

Verwijderd

eatme schreef op 10 november 2002 @ 15:27:
OS: 98se en XP door elkar heen beiden als server en client getest.

Specs: Van PIII-500 tot Athlon XP 1800

Drivers: Leuke vraag, maar waarvoor ?

Error: "Error connecting to Server" o.i.d. Geen extra info over wat de oorzaak was.
Je wilt denk ik niet detonator 10.xx ofzo erop hebben >:) Probeer de laatste eens van nvidia is dacht ik nu zelfs whql gecertificeerd :) (40.72) hoewel dat waarschijnlijk niet met het probleem te maken heeft.

Op een LAN kun je max. gebruik maken van 2 pc's met dezelfde serial van Battlefield, dus bij meerdere heb je een andere/nieuwe serial nodig.

• eatme
  • Nu online
Bedankt voor de info. Ik denk inderdaad niet dat het met mijn (videokaart) drivers te naken heeft, omdat single player (enzelfs server draaien) perfect loopt.

We hebben het geprobeert met 2 GEKOCHTE exemplaren direct geinstalleerd. Geen connectie. Maar we zoeken wel verder. Als ik het weet post ik het wel weer.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 10:53

star-saber

Ryzen

zitten jullie wel in hetzelfde ip segment ?
dat kan namelijk ook problemen geven

• eatme
  • Nu online
Sorry voor de late reactie.

Ja we zitten allemaal op 1 switch met 1 IP-range via 1 DHDP-servertje. Ik heb ondertussen verder gekeken en het zou wel eenz veroorzaakt kunnen zijn door de no-cd patch. Ook degene met de ECHTE CD's hebben deze ginstalleerd, om allen dezelfde versie te hebben. Ik heb ergens anders gelezen dat deze multiplayer-problemen kan geven. Ook

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

jup hij is heel zinnig qua cracks enzo. dus iedereen speelt origineel met cds of iedereen met DEZELFDE crack. anders werkt het gewoon niet! Laatst was het ook met de Artoflan raak, ik had het originele spel en toch kon ik niet op de public lanserver. dus ik dacht ze zitten met een gekraakte versie te spelen. dat klopte maar zij hadden dus een andere crack eroverheen dan mij en dus werkte het weer niet. uiteindelijk wel aan de praat gekregen(wel erg dubieus trouwens dat op een officiele lan met de gekraakte versie werd gespeeld, maar dat terzijde)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Pagina: 1