ik heb het forum hier een beetje doorgenomen en zou heel graag wat advies willen. Ik wil een nieuwe dvd-speler aanschaffen, inclusief speakers en decoder/versterker... zodat ik m'n dvd's kan bekijken met surround sound
Mijn budget is 600/700 euro. Niet veel, maar ik ben nog maar een student
Ik weet dat ik niet het beste van het beste kan krijgen voor dit geld, maar zou toch graag iets degelijks willen hebben.... alvast bedankt!
je kunt ook met je budget lanzaam opbouwen zoals ik,
bv je hebt een pc met surround, dan koop je eerst 5 speakers + Receiver.
of eerst 2 speakers + receiver + dvd.
ik zelf heb eerst 5 speakers gekocht, vervolgens een dvd-speler, pro-logic versterker had ik al.
dit heb ik al en wat eronder staat kan ik binnenkort kopen:

ik ben zelf ook een student en heb straks een mooi setje bij elkaar gespaart
speakers: 450 euro
dvd-speler: 179 euro (Duitsland)
Receiver: 450 euro (Duitsland)
Sub: 270 euro
bv je hebt een pc met surround, dan koop je eerst 5 speakers + Receiver.
of eerst 2 speakers + receiver + dvd.
ik zelf heb eerst 5 speakers gekocht, vervolgens een dvd-speler, pro-logic versterker had ik al.
dit heb ik al en wat eronder staat kan ik binnenkort kopen:

Verwijderd
Voor 600/700 Euro heb je een Logitech Z-680 en een standalone DVD-player.
De Logitech Z-680 is nu al uitgeroepen tot beste PC-speakerset ooit, maar zal ook zeker niet misstaan in de huiskamer.
De Z-680 is een volledige Dolby Digital/DTS versterker met ook nog eens een analoge 5.1 ingang+stereo line-in.
Je hebt dus geen DVD-speler nodig met ingebouwde DD/DTS decoder.
De Logitech Z-680 is nu al uitgeroepen tot beste PC-speakerset ooit, maar zal ook zeker niet misstaan in de huiskamer.
De Z-680 is een volledige Dolby Digital/DTS versterker met ook nog eens een analoge 5.1 ingang+stereo line-in.
of je haalt gewoon zo'n dvd cinema setje bij mediamarkt ofzo 
ik had er pas een sony gekocht voor 380 euro
ik had er pas een sony gekocht voor 380 euro
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
maar je kunt een pc-speaker set natuurlijk niet vergelijken met een home-cinema met losse speakers. het kost wat maar dan heb ie ook wat (ook voor later).Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 15:21:
Voor 600/700 Euro heb je een Logitech Z-680 en een standalone DVD-player.
Verwijderd
Die gast heeft een budget van max 700 euro, daar heb je geen high-end hifi voor.Dnc1n schreef op 10 november 2002 @ 15:35:
[...]
maar je kunt een pc-speaker set natuurlijk niet vergelijken met een home-cinema met losse speakers. het kost wat maar dan heb ie ook wat (ook voor later).
De combi die ik noemde klinkt in ieder geval beter dan zo'n cheapass Mustek setje.
Hier heb ik het dus over:
Volgens mij kun je ook beter voor zo'n home cinemaset gaan.
Kijk maar eens op www.kieskeurig.n
Zo'n Pioneer DV-88 is zo slecht nog niet ....
Kijk maar eens op www.kieskeurig.n
Zo'n Pioneer DV-88 is zo slecht nog niet ....
leuk voor de pc ja.Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 20:29:
[...]
Die gast heeft een budget van max 700 euro, daar heb je geen high-end hifi voor.
De combi die ik noemde klinkt in ieder geval beter dan zo'n cheapass Mustek setje.
Hier heb ik het dus over:
[afbeelding]
maar ga er maar is muziek mee luisteren, mis je toch net effe wat.
ik vindt bose satelieten + subwoofer al niet om aan te horen.
maar misschien dat de topicstarter hier voldoende aan heeft.
Verwijderd
Ga eerst maar es de reviews lezen, dan piep je wel andersDnc1n schreef op 10 November 2002 @ 20:57:
[...]
leuk voor de pc ja.
maar ga er maar is muziek mee luisteren, mis je toch net effe wat.
ik vindt bose satelieten + subwoofer al niet om aan te horen.
maar misschien dat de topicstarter hier voldoende aan heeft.
ga jij eerst maar is naar een set tannoy speakers luisteren dan piep je wel anders.
Tannoy zijn speaker bouwers.
logitech zijn muizenbouwers.
daar zit nou net ff het verschil in.
maar ik geloof dat het best een leuk setje is hoor.
niet flamend bedoelt ofzo.
Tannoy zijn speaker bouwers.
logitech zijn muizenbouwers.
daar zit nou net ff het verschil in.
maar ik geloof dat het best een leuk setje is hoor.
niet flamend bedoelt ofzo.
Vanaf woensdag is er bij de Praxis een DVD speler met versterker en boxen voor € 229,-
Misschien wat voor je. Folder staat op www.praxis.nl
Verwijderd
En jij denkt dat dat beter klinkt dan die Logitech Z-680?kweenie schreef op 11 november 2002 @ 23:24:
Vanaf woensdag is er bij de Praxis een DVD speler met versterker en boxen voor € 229,-
Verwijderd
Ik zou gaan voor het setje van duncan. Die logitech kan misschien wel goed zijn, met die Tannoy/Marantz/Panasonic combo zit je beter voor de toekomst. Je hebt dan een goede basis om eventueel later een betere speakerset, dvd of reciever aan te schaffen.
Zo ben ik ook begonnen, budget, nu zit ik aan Cyrus/B&W/NAD/Thorens.
Zo ben ik ook begonnen, budget, nu zit ik aan Cyrus/B&W/NAD/Thorens.
duncan, waar koop je deze speakers voor die prijs?Dnc1n schreef op 10 November 2002 @ 15:03:
Hifizaak. Zoek zelf even verder.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Waar ik ze nu zie staan zijn die speakers als set 700 eur. Vandaar dat ik me afvraag waar hij ze zoveel goedkoper ziet.
Net wat JT zegt, speur eens wat hifi zaken af daar zijn ze vast rond die prijs te koop.
ik heb ze via via bij de importeur kunnen kopen maar heb ze al vaak voor dezelfde prijs langs zien komen bij GOT.
ik heb ze via via bij de importeur kunnen kopen maar heb ze al vaak voor dezelfde prijs langs zien komen bij GOT.
Pagina: 1