28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
Heb je de laatste VIA 4in1 drivers overheen gegooid? Heb je UDMA al via de apparaatbeheer ingesteld? Zie verder ook OM FAQ
udma staat ook in appbeheer wel aan je
laatste 4 in 1 zal ik ff proberen ja
laatste 4 in 1 zal ik ff proberen ja
28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
is het dit misschien? [rml][ Lite-on 24x10x40x] Wil alleen op PIO :?[/rml]
It sounds like it could be either bad hardware or software
nee das het niet, heeft het tot voor een paar weken wel gewoon gedaanis het dit misschien? [Lite-on 24x10x40x] Wil alleen op PIO
ja nu versie 4.43v maar dat mag niet batenHeb je de laatste VIA 4in1 drivers overheen gegooid? Heb je UDMA al via de apparaatbeheer ingesteld?
Als je dat topic doorleest zie je dat het bij mij ook normaal werkte, en toen opeens niet meer.hesselbeertje schreef op 10 november 2002 @ 14:09:
[...]
nee das het niet, heeft het tot voor een paar weken wel gewoon gedaan
Probeer ns gewoon de twee IDE-controllers te verwijderen bij apparaatbeheer, en dan te rebooten. Dan worden de drivers opnieuw geinstalleerd, en werkte het bij mij opeens weer wel.
It sounds like it could be either bad hardware or software
De eerste cdwriter of dvd die ook werkelijk op dma 100 werkt wil ik zien.
Volgens mij is het nl de max speed van je drive?!
Volgens mij is het nl de max speed van je drive?!
Verwijderd
Als windows (U)DMA errors ondervindt dan schakelt XP automatisch over naar PIO mode, en deze kan je voor geen mogelijkheid dan weer in (U)DMA krijgen. De enigste en (altijd) wrkende oplossing is zoals net al aangegeven je IDE controllers wehgpleuren in Apparaatbeheer en Windows opnieuw starten dan worden ze opnieuw geinstalleerd en zou het weer moet werken.
Ook kan het komen dat na een update van Nero (vanaf 5.5.9x) de boel ineens in PIO staat, ook even Nero er helemaal vanaf gooien zou ik zeggen.
ok excuus het was udma 66 (of 33) maar iig sneller als pio4
Dat gaan we nu dus ff proberen...De enigste en (altijd) wrkende oplossing is zoals net al aangegeven je IDE controllers wehgpleuren in Apparaatbeheer en Windows opnieuw starten dan worden ze opnieuw geinstalleerd en zou het weer moet werken.
Pagina: 1