Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Dit heb ik ook als mijn machine gecrashed is geweest en zelf weer up is gekomen...
Maar na 2 minuten krijg ik geen meldingen meer in mijn eventviewer.. waar het aan ligt weet ik niet, maar ik heb tot zover geen last van performance problemen..
Maar na 2 minuten krijg ik geen meldingen meer in mijn eventviewer.. waar het aan ligt weet ik niet, maar ik heb tot zover geen last van performance problemen..
Heeft je SCSI-controller de laatste firmware? En je harddisk, is die firmware ook uptodate? Anders zou je kunnen overwegen om bij beide even een firmware-upgrade te doen.
Je kan ook de allernieuwste driver voor je controller eens proberen, misschien is het een bug in de driver?
Je kan ook de allernieuwste driver voor je controller eens proberen, misschien is het een bug in de driver?
Virussen? Scan ze hier!
Het is een AsusA7V133 moederbord (sorry, vergeten te melden) met de HD's op de Promise controller. Hierop zit een best wel recente firmware. Kan ik bij een IDE HD de firmware upgraden? Dat wist ik niet.wildhagen schreef op 10 November 2002 @ 12:26:
Heeft je SCSI-controller de laatste firmware? En je harddisk, is die firmware ook uptodate? Anders zou je kunnen overwegen om bij beide even een firmware-upgrade te doen.
Maar waarom komt hij er nu pas mee? Was het een maand geleden ook al niet zo? Ik snap die win2k niet
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge