[HD] Win2k Event Viewer Errors/Warnings

Pagina: 1
Acties:

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Ik keek in me event log na een crash van Win2k en zag de volgende 2 vreemde messages:
The driver has detected that device \Device\Scsi\Ultra1 has old or out-of-date firmware. Reduced performance may result.
An error was detected on device \Device\Harddisk1\DR1 during a paging operation.
En dit dan elke minuut 2 uur lang. Wat is het, en heb ik nu een probleem?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:35
Dit heb ik ook als mijn machine gecrashed is geweest en zelf weer up is gekomen...
Maar na 2 minuten krijg ik geen meldingen meer in mijn eventviewer.. waar het aan ligt weet ik niet, maar ik heb tot zover geen last van performance problemen..

Pvouput live

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heeft je SCSI-controller de laatste firmware? En je harddisk, is die firmware ook uptodate? Anders zou je kunnen overwegen om bij beide even een firmware-upgrade te doen.

Je kan ook de allernieuwste driver voor je controller eens proberen, misschien is het een bug in de driver?

Virussen? Scan ze hier!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
wildhagen schreef op 10 November 2002 @ 12:26:
Heeft je SCSI-controller de laatste firmware? En je harddisk, is die firmware ook uptodate? Anders zou je kunnen overwegen om bij beide even een firmware-upgrade te doen.

Je kan ook de allernieuwste driver voor je controller eens proberen, misschien is het een bug in de driver?
Het is een AsusA7V133 moederbord (sorry, vergeten te melden) met de HD's op de Promise controller. Hierop zit een best wel recente firmware. Kan ik bij een IDE HD de firmware upgraden? Dat wist ik niet.

Maar waarom komt hij er nu pas mee? Was het een maand geleden ook al niet zo? Ik snap die win2k niet :?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge