Koes

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020
Hey
ik snap het niet
nou bleek dat ik, toen ik mijn email adres bij distributed.net had verandert, mijn team niet overgezet werd. dus dat heb ik gister gedaan. Toch sta ik niet bij de DPC hitparade, terwijl er dan toch wel 12000 (o wat weinig maar beter iets dan niets) bij zouden zijn, dus toch een plaatsje in de top 10..
maar ik stond er nou niet cht tussen.
hoe kan ik checken of ik wel echt bij DPC zit?
anders heeft het ook zo weinig zin dat ik het hele computer lokaal hier loop te infecten met koeieren...
net weer 7 geinstaleerd.
was weer erg leuk..
:)

nou ja
ik weet het niet..
grtnx
oja
waarom werkt een koe niet als je de keyserver instelt op poort 80? kdacht dat ie op alle poorten kon werken..
nou ja
groetjens

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Als je bij edit your information kijkt, moet er bij team staan : 10313: Dutch Power Cows
Als dat er staat ben je voor DPC aan het kraken. Die 12000 blokjes had je waarschijnlijk al gekraakt, en opgestuurd naar distributed, de blokjes worden dan wel meegeteld bij DPC, maar niet in the daily stats. Het team krijgt er dus wel 12000 blokjes bij, maar dat is alleen in de total stats terug te vinden.

[removed]

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

De standaard keyproxy's van Dnet connecten geloof ik niet op poort 80. Als je deze wilt gebruiken, moet je even een perproxy (soort tussenproxy) selecteren. Ik geloof dat op http://dcp.tcw.cx of zo de perproxy's van Tweakers.net leden staan genoemd. Als deze link het niet doet, staat ion een andere thread wel de goede link.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Verwijderd

Standaard keyservers van d.net connecten WEL op port:80, maar waarschijnlijk niet zonder dat je HTTP-tunneling aanzet. Doe je dit wel dan werkt het. De proxies van DPC connecten NIET op 80 omdat daar de statspages weergegeven worden (m.u.v. DSmarty dacht ik).

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
212.187.63.14

Beheer: TwwT_Unexplained
Poort: 2064 of 80
Spaart voor: MegaFlush 4/5 mei
Systeem: Intel P3 550 @ 825MHz, 256MB
Verbinding: Chello (kabel)

http://dpc.tcw.cx/full.dsp?postid=954863168

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Het duurt een dag voordat je in de stats staat.

LinkedIn WoT Cash Converter

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020
ok
tnx..
het werkt gelukkig ook op standaard poort door firewall heen
ideaal
:)
tnx iig
Pagina: 1