Toon posts:

raar probleem xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren was ik via winmx mp3-tjes aan het downloaden. Ineens reageerde de muis zeer vreemd: als ik bijvoorbeeld met de cursor over de taakbalk bewoog werden er willekeurige programma's gestart. Taakbeheer gecheckt op verdachte processen, maar die zag ik niet. Echter toen ik het printerdriver-proces stopte, gedreog de muis zich weer normaal. Norton antivirus gedraaid: geen virus gevonden. Zaak gereboot: Weer wat vreemds: bij het login-scherm hoorde ik een systeembiep en werd direct vanzelf op het bovenste account ingelogd.
Ik vermoed dat het toch ergens een muis(driver) probleem is. Maar wat en hoe ik het verhelp, geen flauw idee!
Iemand anders??? :(

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Misschien even controleren op Adware, klinkt namelijk alsof je Spyware hebt ;).
Ik denk niet de muis problemen geeft ;).

Verwijderd

als je denkt dat het aan je muisdriver ligt dan installeer je toch de nieuwste muis drivers?

Verwijderd

Compubiter schreef op 10 November 2002 @ 11:59:
Misschien even controleren op Adware, klinkt namelijk alsof je Spyware hebt ;).
Ik denk niet de muis problemen geeft ;).
Het lijkt me sterk dat spyware al geactiveerd word bij het loginscherm...

Verwijderd

Topicstarter
Goed. Nieuwe muisdrivers geinstalleerd. Probleem blijft. Ad-aware gedraaid: ucmore verwijderd. Problemen blijven.
Wat ik opvallend vind is
- dat er een systeembeep is bij het inlogscherm.
- dat de muis normaal gaat reageren zodra ik op ctrl-alt-del druk en het venster taakbeheer verschijnt.

Heb (nog) geen zin om xp te herinstalleren. Wie heeft nog suggesties????

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

En heb je ook al een online virus-check gedaan?
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
Anders zou ik het ook niet weten :P.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:37

lonkhuijzen

100% ADH

Het kan zijn dat je wel een virus heeft maar dat ie je scanner heeft uitgeschakeld.
Probeer voor de zekerheid eens deze online scanner : http://housecall.trendmicro.com/

edit:
Lekker is dat :D dubbelpost dus..

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27
Je zei net dat als de printerdriver gesloten wordt, de muis ophouct met raar bewegen. Misschien eens je printerdrivers opnieuw installeren?

Verwijderd

Topicstarter
:) Probleem opgelost!! :)
Het lag toch aan de muis of, althans, hoe ik 'm had aangesloten. Hij was aangesloten op een usb poort van het toetsenbord. Ik heb 'm in een andere usbpoort geduwd en alles is nu als vanouds.

Bedankt voor de replies!
Pagina: 1