Toon posts:

tv kijken met capture kaart deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag had ik net gepost maar aangezien ene LAMPJE zo vriendelijk is geweest om de post te sluiten, zondar zelf na te denken met wat ie zegt wil ik nog even mededelen dat ik inderdaad zelf ook wel snap dat het een capture kaart is anders had ik m nooit in mijn pc zitten. En ik een videorecorder op de SVHS poort heb hangen en deze als tuner gebruik.

Dit was mijn oorspronkelijke vraag:
Ik vraag me het volgende af. Ik heb in mijn pc een Leadtek WinFast TV200XP zitten en een Pinnacle DC10+. Nu lukt het me niet om met de software van Leadtek TV te kijken op mijn pc via mij Pinnacle DC10+ kaart.

Hoe kan ik evt. TV kijken op mijn pc met mijn Pinnacle DC10+ kaart? Is er software die dat ondersteunt? Of moet ik er nog iets anders voor doen? Ik kan er verder niks over vinden om via deze kaart TV te kunnen kijken.

Verwijderd

Zou misschien kunnen met een videorecorder er tussen die wel een tuner heeft ;)

coax -> video -> scart -> capturecard

Verwijderd

dat is toch logisch? het zijn 2 verschillende dingen met ook 2 verschillende drivers en werken niet onderling met elkaar!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

had je Dscaler nou geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
die ga ik nu proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Staat niks in van DC10+... Toch snap ik het niet.. Als je video kan capturen kan dat beeld toch ook wel full screen op je pc?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.