Geheugen ihb. 128 MB PC133 sdram

Pagina: 1
Acties:

• surfdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:34
Ik zie net de eerste posting in de pricewatch voor 128MB PC133 sdram ONDER de 200 piek!
Dit ziet er allemaal erg tof uit, maar er zijn ook berichten dat sommige (socket A) moederborden een beetje kieskeurig zijn wat geheugen betreft. Zijn er mensen die hier iets meer over kunnen zeggen en/of hier ervaring mee hebben?
Helemaal nu de HCC weer voor de deur staat en we massaal op koopjes uitgaan...en we willen natuurlijk geen miskopen :)

Het kan altijd mooier en beter...

Verwijderd

Zou zeker voor goed geheugen gaan, heb nu gister voor een maat geheugen wezen halen, PC133 CAS3, even mee lopen klooien en het draait gewoon op CAS2 komt ook wel geen meter verder dan 133mhz, maar dat is in principe zat. Maar ik raad je dus echt aan om goed, (infineon, kingston, siemens, toshiba) geheugen te kopen. En niet el cheapo om de hoek bij de groenteboer geheugen te kopen. En de performancewinst tussen cas2 en cas3 is ook redelijk.

Ik heb dus 128MB 7,5ns Infineon bij die kerel erin gepropt en das rete snel. Koste 250piek.

• surfdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:34
thnx,

toen ik ff verder keek, zag ik dat er al meer mensen met dezelfde vraag voor mij waren :) Toch heb ik eigenlijk geen echt slechte verhalen gehoord. Het grootste voordeel is waarschijnlijk dat je meer kans hebt dat je CAS2 kan draaien.
Ik ga op de HCC eerst maar 's ff lekker rondkijken...

BTW. Dat Siemens geheugen is idd. niet al te duur...

Het kan altijd mooier en beter...

Verwijderd

Wanneer zijn de HCC dagen eigenlijk?
Hebben ze daar nog flinke discount prijzen??