Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te denken om een PDA te nemen, zoals elke andere tweaker wil ik er 1 kopen omdat het 1. heel erg cool is :) en 2. omdat het me wel nuttig lijkt gezien de veelzijdigheid van dit apparaatje

Nu kan ik er 1 2dehands kopen, 4 weken oud met aankoopbon en een goede regeling wat betreft garantie voor 350 euro.

laagste prijs in tweakers is 475 euro maar dan nieuw.

Aan de andere kant vind ik 350 euro veel geld, en weet ik dat de HCC dagen over 12 dagen zijn.....

Ik weet niet wat ik moet doen, zijn er mensen die een coole pda hebben gekocht en naderhand hebben gedacht dat ze geld hebben verspilt ?

jullie mening, BVD

Verwijderd

Ik denk zelf niet dat er op de HCC gestunt wordt met PDA's. De marges op PDA's zijn ontiegelijk laag. Op en aantal accessoires maken ze soms wel reteveel geld mee.

Ik zou dus niet wachten op de HCC dagen, maar gewoon te wachten op de Dell PDA die donderdag aangekondigd wordt. Voor de prijs van +/- 350 Euro heb je er een met een snellere processor, zowel SD als CF geheugenuitbriedingsslot.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 10:08

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik weet niet wat ik moet doen, zijn er mensen die een coole pda hebben gekocht en naderhand hebben gedacht dat ze geld hebben verspilt ?
Ik heb nu een aantal weken een Compaq Ipaq 3850 (gekregen via een actie van GSMstunter) en ik doe er eigenlijk vrij weinig mee. In het begin is het allemaal leuk/interessant, maar de lol ging er bij mij snel af.