Toon posts:

(DC)Wie Heeft ervaring met Canon PS A30

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

ik heb overal beetje zitten zoeken, google, dpreview, die reuzen topic met tig delen, en ik heb maar 1 user op GoT gevonden met een Canon Power Shot A30
ik kan hem niet echt bereiken dus mn laatste hoop was dit!

Wie heeft ervaring met Canon Power Shot A30?
Wie kan picz posten liefst een macro pic en afstand pic?
Jullie hoefen niet te komen waarom dat aparaat>Omdat ik deze voor mijn budget goed genoeg vind!

LoS MaSSoLS

Verwijderd

hoi

ik heb een A30, foto's enzo ;]

http://www.xs4all.nl/~kallai/a30/

check hier voor foto's ;)

btw zitten er meer foto's een paar dirs terug. check maar

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met de A30 maar ik weet wel dat half GoT een A40 heeft. De A40 is niet zo heel veel duurder, maar ik denk dat hij toch beter is dan de A30.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 10:56:
Ik heb geen ervaring met de A30 maar ik weet wel dat half GoT een A40 heeft. De A40 is niet zo heel veel duurder, maar ik denk dat hij toch beter is dan de A30.
Enige verschil tussen de A30 en A40 is de CCD
A30 is 1,3 Megapixel
A40 is 2 megapixel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 03:28:
Wie kan picz posten liefst een macro pic en afstand pic?
Jullie hoefen niet te komen waarom dat aparaat>Omdat ik deze voor mijn budget goed genoeg vind!
Sorry maar ik snap dit niet. Je weet al dat je de A30 voor je budget goed genoeg vindt. Waarom vraag je dan of mensen foto's willen posten?
....weet wel dat half GoT een A40 heeft...
/me heeft een hekel aan kuddegeest, maar ja... zie sig.... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 11:57:
[...]

Sorry maar ik snap dit niet. Je weet al dat je de A30 voor je budget goed genoeg vindt. Waarom vraag je dan of mensen foto's willen posten?

[...]

/me heeft een hekel aan kuddegeest, maar ja... zie sig.... ;)
Omdat die Digitalecamera nog beetje goed van merk is en ook niet zo gek duur als alle andere digitalecamera's want als ik een trust spycam ga kopen ofso dan vind ik die weer te gaar en ik wou alleen even kijken hoe de picz zijn genomen want als ze zwaar gaar zijn dan zou ik de A40 wel kopen dus niet zo zeiken het is MIJN geld en jij hebt er niks aan!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 16:23:
[...]

Omdat die Digitalecamera nog beetje goed van merk is en ook niet zo gek duur als alle andere digitalecamera's want als ik een trust spycam ga kopen ofso dan vind ik die weer te gaar en ik wou alleen even kijken hoe de picz zijn genomen want als ze zwaar gaar zijn dan zou ik de A40 wel kopen dus niet zo zeiken het is MIJN geld en jij hebt er niks aan!
Oehw...ik zou maar niet zo reageren als je nog hulp wil :/

Hoe dan ook...als je persé een goedkope (maar goede) camera wil hebben, kijk dan naar de Canon A200 en Fuji A202, beide 2mp, want aan 1.3mp zou ik mijn geld vandaag de dag niet meer uitgeven....maarja...das MIJN geld...afblijven!! :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 16:23:
[...]
dus niet zo zeiken het is MIJN geld en jij hebt er niks aan!
Doe es ff normaal wil je. Ik doe ook normaal tegen jou.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar ik vind het niet leuk als mensen gaan zeuren!!!!
maar bedankt voor alles.
nemen jullie mij niet kwalijk voor mijn ongehoorzaamde vertoningen

fank u all

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ares408 schreef op 10 November 2002 @ 11:36:
[...]

Enige verschil tussen de A30 en A40 is de CCD
A30 is 1,3 Megapixel
A40 is 2 megapixel
En geluid bij filmpjes :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

wfvn heeft gelijk.

Centraal canon dus.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.