DVI probleem Neovo S-19 en Geforce MX440

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• JordyO
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 08:10
Ik heb een Neovo S-19 scherm met een DVI-D ingang. Daarbij heb ik een Pine Geforce MX440 gekocht met een DVI-I uitgang.

Het probleem is dat hij met de single-link digitale DVI kabel (geleverd bij de monitor) geen beeld geeft. En wat ik ook doe en welk type beeldscherm ik ook installeer, ik krijg gewoon geen beeld.

Ik heb hier in de search gezocht en op google en daar waren de volgende 2 mogelijke oplossingen:

1) Of ik heb een DVI dual-link digital kabel nodig, omdat ik van DVI-I naar DVI-D ga, maar naar mijn idee zou dit ook gewoon met een single-link digital kabel moeten kunnen (ik snap het verschil niet echt hierbij).

2) Of mijn Pine Geforce MX440 werkt niet goed met DVI onder windowsXP (maar dan zou ik tijdens mijn boot wel beeld moeten krijgen, maar dat heb ik ook niet)

Heeft hier iemand een goede oplossing voor?

Specs

• JordyO
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 08:10
Ehm, niemand?

Specs

Verwijderd

Vreemd.....

Ik heb ook de Geforce MX 440 met DVI, aan mijn Neovo E17DA.
Werkt als een Zwitsers klokkie!

Wat verschijnt er in de rechter bovenhoek van de monitor als je boot / de monitor aanzet?
Heb je al een andere DVI kabel geprobeerd?
Is de VGA connector op de videokaart (D-Sub-15, als de kaart die ook heeft) wel leeg?
Ik weet dat de kaart namelijk analoog voor digitaal kiest als er ook een Analoge kabel is aangesloten.

Als je beide aansluitingen hebt op de monitor, plug dan ook je VGA kabel in, en probeer na een sucesvolle start in het menu van je monitor de DVI ingang te forceren als primair.
Schakel alles dan uit, en neem dan de VGA kabel er weer tussenuit.
Reboot, en kijk of het dan wel werkt op DVI.

Victor.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Oud topic :)

Dit topic is gesloten.