Probeer mijn nieuwe maxtor 160giga vol met mijn mp3 verzameling te kopieren, in fdisk en part. magic lijkt dat er 152 giga na format beschikbaar is, maar als een maal de grens van 127giga data overgezet te hebben wordt overschreden, onstaan de problemen, eerder gekopieerde folders zijn leeg en krijg een mededeling dat chckdisk moet uitvoeren!
Als ik dan de pc opnieuw opstart, wordt de hd niet herkend en kan de hele procedure weer opnieuw beginnen, meerdere patities bieden geen oplossing.
dacht eerst een defecte hd te hebben maar die is inmiddels vervangen
P4 2.0 msi moederboard en verder de benodigde hardware die er in hoort, verder niets extreems, wie O wie heeft een oplossing????
Systeem besturing is XP pro, NTFS, en heb de laatste bios update van mijn moederboard
Als ik dan de pc opnieuw opstart, wordt de hd niet herkend en kan de hele procedure weer opnieuw beginnen, meerdere patities bieden geen oplossing.
dacht eerst een defecte hd te hebben maar die is inmiddels vervangen
P4 2.0 msi moederboard en verder de benodigde hardware die er in hoort, verder niets extreems, wie O wie heeft een oplossing????
Systeem besturing is XP pro, NTFS, en heb de laatste bios update van mijn moederboard