Waarschuwing

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:31

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik zal de titel ff toelichten; ik heb zojuist een General chat ban gehad (2 wkn en terecht) en daar staat in dat ik al eerder gewaarschuwd was. Kan best kloppen dat ik vaker een misplaatste opmerking had gemaakt, maar ik zou niet weten wanneer. Nou lijkt het mij wel handig dat als je een waarschuwing krijgt (dus een aantekening, geen OW) dat je daarover ook geinformeerd word. Nu is het zo dat een mod de tekst weghaald en er iets bij zet van het is de HK niet oid. Maar ik kijk echt niet al mn posts na of er toevallig een opmerking bijstaat van een mod.

Misschien een idee om via een vrij simpele standaard mail hierop te wijzen of een aantekening in user profile ofzo :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

De Banrichtlijnen.
Onderstaande verklarende tekst is de richtlijn voor de modjes, dus is ook gericht aan de modjes. Op deze methode hebben jullie hier echter wel inzicht in, wat de richtlijnen zijn.
De waarschuwing is pas officieel op het moment dat de user deze via de mail en in desbetreffende draad waar de overtreding begaan is, een "Officiële Waarschuwing" krijgt. (Noem het ook zo) Tevens moet de waarschuwing in de notes vermeld worden om hem officieel te maken.
Om nou bij elke aantekening een mailtje te versturen lijkt mij wat overdreven. Bij een OW is het dus wel zo dat het hoort, maar bij een NOW (niet officiele waarschuwing) aantekening niet :).
edit:
NOW's bestaan niet meer krijg ik net te horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:31

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Compubiter schreef op 10 november 2002 @ 00:29:
De Banrichtlijnen.

[...]

Om nou bij elke aantekening een mailtje te versturen lijkt mij wat overdreven. Bij een OW is het dus wel zo dat het hoort, maar bij een NOW (niet officiele waarschuwing) niet :).
Is het dan geen optie dat de notes te zien zijn voor de user ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
eMAeRCe schreef op 10 November 2002 @ 00:31:
[...]

Is het dan geen optie dat de notes te zien zijn voor de user ?

Dat komt er allemaal aan. Wel niet om deze reden. Waarom wel is wel ergens hier in LA te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Volgens mij zijn daar al wat dingen over gezegd in GoT, de gebruikersgegevens en de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

kun je beter de mod in kwestie mailen, en/of de bemiddelaar. Die kunnen je daar alles over vertellen, maar liever niet via LA dit soort zaken :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.